• ik haat het zo erg....
    vooral omdat het zo nutteloos is. kijk
    bv na de moord op Kerwin Duinmeijer http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Kerwin_Duinmeijer. of na negers of moslims die de disco niet in komen. zelf heb ik het ook meegemaakt,ik ben half antiliaans. en we gingen een keer uit en ik moest van top tot teen gefuileerd worden of hoe je dat ook schrijft. en mijn blanke vriendinnen mochten gewoon door. en dan vinden ze het gek dat wij buitenlanders ons afzetten...

    wat vinden juilie hiervan?

    Rokstarr schreef:


    En zelf ben ik Moslim ; Soms roepen ze wel eens 'Ga terug naar je land...'
    Vroeger kwetste mij dat , maar nu niet meer! Ik doe net alsof ik ze niet hoor en ze stoppen er zelf mee. + Ik denk ook dat als een "buitenlander" iets misdoet dat het dan voorpagina nieuws is en moest een gewone inwoner het doen veel minder erg overkomt.



    Dat beeld van jou is ook fout. Bij ons in de krant verdoezelen ze juist dingen die gebeuren door buitenlanders en je ziet wel wat Nederlanders doen. Ze zetten er vaak ook niet bij wat de nationaliteit is. Bij ons zijn veel steekpartijen tussen bendes, meestal donkere mensen. Maar dat soort dingen staan nooit in de krant.


    Your make-up is terrible

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    ik heb niks tegen buitenlanders hoor ..
    maar het is een feit dat antillianen vaker wapens bij hebben dan nederlanders. ze doen het voor de veiligheid. maar idd ze mogen ook blanken fouilleren.


    wat? hoe weet jij dat dat een feit is. je leest het in kranten en hoort het op tv. maar dat zegt niet dat dat waar is?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 18:18 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat beeld van jou is ook fout. Bij ons in de krant verdoezelen ze juist dingen die gebeuren door buitenlanders en je ziet wel wat Nederlanders doen. Ze zetten er vaak ook niet bij wat de nationaliteit is. Bij ons zijn veel steekpartijen tussen bendes, meestal donkere mensen. Maar dat soort dingen staan nooit in de krant.


    Soms verschillen kranten van elkaar.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    loveprinses schreef:
    (...)

    wat? hoe weet jij dat dat een feit is. je leest het in kranten en hoort het op tv. maar dat zegt niet dat dat waar is?


    Nee ze liegen op tv ._. de statistieken liegen er echt niet om. Ik zal eens vertellen waarom dat meer is (cat)
    Stel je voor, er zijn 80 procent Nederlanders en 20 procent buitenlanders.
    Als er 3 procent Nederlanders wapens hebben, en 5 procent buitenlanders wapens hebben, hebben buitenlanders vaker wapens, in procenten. Maaaar, omdat er minder buitenlanders zijn, is die 5 procent in werkelijkheid minder dan de 3 procent omdat er meer Nederlanders zijn.
    Als je het nog snapt (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt - ik ben ook een mengeling. Vind het wel bullshit dat je niet binnen mag komen als je bijv. Air Max aan hebt of wat dan ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee ze liegen op tv ._. de statistieken liegen er echt niet om. Ik zal eens vertellen waarom dat meer is (cat)
    Stel je voor, er zijn 80 procent Nederlanders en 20 procent buitenlanders.
    Als er 3 procent Nederlanders wapens hebben, en 5 procent buitenlanders wapens hebben, hebben buitenlanders vaker wapens, in procenten. Maaaar, omdat er minder buitenlanders zijn, is die 5 procent in werkelijkheid minder dan de 3 procent omdat er meer Nederlanders zijn.
    Als je het nog snapt (cat)


    neee...ik begrijp je idd niet. wrm denk jij trouwens dat ze op tv niet liegen?

    Sniper schreef:
    Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt - ik ben ook een mengeling. Vind het wel bullshit dat je niet binnen mag komen als je bijv. Air Max aan hebt of wat dan ook.


    All this dampness is damp.

    loveprinses schreef:
    (...)

    neee...ik begrijp je idd niet. wrm denk jij trouwens dat ze op tv niet liegen?


    Ze liegen ook niet, ze verdraaien het. Even kijken, die 80% Nederlanders zijn 80 mensen. Die 20% buitenlanders zijn 20 mensen.
    3% van 80 is 24
    5% van 20 is 15
    In procenten hebben buitenlanders dus vaker wapens maar als je kijkt naar de hoeveelheid mensen, zijn het Nederlanders.


    Your make-up is terrible

    Sorry dat ik het zeg maar, ik vind dat mensen tegenwoordig heel vaak ''Discriminatie'' en ''Racisme'' roepen.

    Maar oké dat even terzijde: ik snap dat je het niet fijn vindt omdat je gefouilleerd bent.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    loveprinses schreef:
    (...)

    neee...ik begrijp je idd niet. wrm denk jij trouwens dat ze op tv niet liegen?

    Hetzelfde kan je omgekeerd vragen. Hoe weet jij dat ze op tv de waarheid spreken?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je moet het van 2 kanten zien.
    Nederlanders zien veel vaker dat 'buitenlanders' fandalisme aanrichten. En omdat ze dat zien willen ze niks anders meer zien. Ze hebben gewoon een steriotyp in hun hoofd.
    Nederlanders doen ook vaak fandalisme en stelen, maar dat willen ze niet zien. Nederlanders zijn net zo erg als 'buitenlanders'


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    Je moet het van 2 kanten zien.
    Nederlanders zien veel vaker dat 'buitenlanders' fandalisme aanrichten. En omdat ze dat zien willen ze niks anders meer zien. Ze hebben gewoon een steriotyp in hun hoofd.
    Nederlanders doen ook vaak fandalisme en stelen, maar dat willen ze niet zien. Nederlanders zijn net zo erg als 'buitenlanders'


    Helemaal mee eens! (;


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ten eerste niet iedereen. Onthoud dat. Maar Antilianen hebben ook een heel andere cultuur dan Nederlanders, net als Marokkanen etc. Bij ons in de stad is het vaak zo dat rellen e.d. gestart worden door negers, die ook vaak in bendes zitten en vuurwapens hebben hier. Ik zeg niet dat blanken dat niet doen, wat dat doen ze wel, maar minder.

    Dat is bij ons dus ook zo. Onze hele stad wordt verpest door die etnische minderheid. Er zijn vervelende blanken, ja, maar vergeleken met marokkanen en molukkers heel weinig. Dat is ook de reden waarom ik buitenlanders niet zo mag. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    reyon schreef:
    Ik ben ook tegen racisme (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik heb er ook een bloedhekel aan... ben zelf marokkaans.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!