• ik haat het zo erg....
    vooral omdat het zo nutteloos is. kijk
    bv na de moord op Kerwin Duinmeijer http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Kerwin_Duinmeijer. of na negers of moslims die de disco niet in komen. zelf heb ik het ook meegemaakt,ik ben half antiliaans. en we gingen een keer uit en ik moest van top tot teen gefuileerd worden of hoe je dat ook schrijft. en mijn blanke vriendinnen mochten gewoon door. en dan vinden ze het gek dat wij buitenlanders ons afzetten...

    wat vinden juilie hiervan?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeps, haha, grapje. Ik ben er echt even niet bij xD



    Haha ik dacht ook al, spel ik het al de hele tijd fout?


    Your make-up is terrible

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat het eerlijk is, maar mensen hebben nou eenmaal redenen om ze te verdenken op dat punt. Vraag me niet waarom, maar ik kan er niet zo meezitten. Misschien omdat ik het zelf nooit meemaak.


    Ja, daar ben je. Je maakt het zelf nooit mee. Ik heb ooit eens voorgehad dat ik samen met mijn bruine vriendin naar de winkel ging, zat de medewerkster nederlands te praten met een blank meisje en toen we kwamen praatten ze opeens Engels tegen mijn vriendin. Ze stond daar echt met zo'n wtf gezicht.;


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Omdat het in de aard zit van mensen om elkaar te wantrouwen zodra iemand er even wat anders uitziet.
    Ik doe het zelf ook, helaas. Als ik een 'neger' zie lopen over straat, en dan echt zo'n typische macho weet je wel, dan loop ik er ook omheen. Ik weet niet waarom, want het is echt belachelijk dat ik dat doe. Ik probeer er wel op te letten, maar ik denk toch dat iedereen het wel een beetje doet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    (...)


    Haha ik dacht ook al, spel ik het al de hele tijd fout?
    Ik ben gewoon even niet zo wakker XD En dan lijkt me iets logisch, en dan is het van 'Annick, dat klopt niet hoor.' '... Oh ja! Shit..'
    XD


    Life is hard and then we die

    Turnsole schreef:
    (...)

    Ja, daar ben je. Je maakt het zelf nooit mee. Ik heb ooit eens voorgehad dat ik samen met mijn bruine vriendin naar de winkel ging, zat de medewerkster nederlands te praten met een blank meisje en toen we kwamen praatten ze opeens Engels tegen mijn vriendin. Ze stond daar echt met zo'n wtf gezicht.;

    Maar dat is gewoon een foutje van die medewerkster. Dat heeft niets met racisme te maken ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hatelijk gewoon! wat maakt het nou uit vanwaar je afkomstig bent!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Maar dat is gewoon een foutje van die medewerkster. Dat heeft niets met racisme te maken ;p


    Dat zeg ik ook niet, gewoon grappig. Ik zei gewoon dat ze nederlands was haha.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Man, serieus hoezo stereotiep? --'
    Iedereen weet het maar toch, niet alle buitenlanders zijn hetzelfde en niet alle blanken zijn hetzelfde, get over it. Het is niet omdat je slechte ervaringen had met iemand met een andere huidskleur dat iedereen met een andere huidskleur "slecht" is, serieus dat er hier discussies over kunnen zijn --' Ach respect voor elkaar is zo moeilijk blijkt soms. Enja als mensen andere mensen anders gaan behandelen op basis van hoe ze eruit zien, mag je ook niet verbaast zijn als je een reactie terug krijgt die jou niet altijd aanstaat.Buh serieus als er iets is dat ik haat zijn het mensen die zo stereotiep kunnen denken >.<

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat is bij ons dus ook zo. Onze hele stad wordt verpest door die etnische minderheid. Er zijn vervelende blanken, ja, maar vergeleken met marokkanen en molukkers heel weinig. Dat is ook de reden waarom ik buitenlanders niet zo mag. ><


    -ik zwijg-

    Je moet het van 2 kanten zien.
    Nederlanders zien veel vaker dat 'buitenlanders' fandalisme aanrichten. En omdat ze dat zien willen ze niks anders meer zien. Ze hebben gewoon een steriotyp in hun hoofd.
    Nederlanders doen ook vaak fandalisme en stelen, maar dat willen ze niet zien. Nederlanders zijn net zo erg als 'buitenlanders'


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Whitlock schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat nog zo is bij alle marokkanen.., misschien een paar jaar geleden maar als je nu zoiets aan een marokkaan zou vragen zou die vast zeggen 'waar heb je t over.'
    Dus nee, ben t niet met je eens, sorry. :$


    Dat gebeurt nu nog steeds hoor, zie ik heel vaak :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Qlimax schreef:
    Ik ben ook rasistisch. Niet extreem, maar ik woon tussen 2 Marokkanen wijken in, en ik heb er nog NOOIT een goede ervaring gehad als ik daar langs of doorheen liep. Zelfde op mijn middelbare school. Die was openbaar en daardoor zaten er veel buitenlanders op die school. En echt ALTIJD als er ruzie was, was er een Marokkaan bij betrokken. Eentje had zelfs de prullenbak op het plein laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 't stond helemaal in de fik. Nou, mooi niet dat ik die gasten nog vertrouw.
    Ben ook een paar x bedreigd door die gasten, omdat ik me mond open trok als hun me uitscholden. Wat denken ze wel niet, ze komen hier en denken dat ze alles mogen maken en dat wij niks terug mogen doen :+


    wow owow....dat zijn er een paar niet eidereen over een kam scheren.

    Strikvraag schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar, ik vind dat mensen tegenwoordig heel vaak ''Discriminatie'' en ''Racisme'' roepen.

    Maar oké dat even terzijde: ik snap dat je het niet fijn vindt omdat je gefouilleerd bent.
    Idd, als iemand een donkere jongen helpt, dan is het al meteen: "Oh nee, wat te doen? Ze discrimineert."

    Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."