• ik haat het zo erg....
    vooral omdat het zo nutteloos is. kijk
    bv na de moord op Kerwin Duinmeijer http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Kerwin_Duinmeijer. of na negers of moslims die de disco niet in komen. zelf heb ik het ook meegemaakt,ik ben half antiliaans. en we gingen een keer uit en ik moest van top tot teen gefuileerd worden of hoe je dat ook schrijft. en mijn blanke vriendinnen mochten gewoon door. en dan vinden ze het gek dat wij buitenlanders ons afzetten...

    wat vinden juilie hiervan?

    Assassin schreef:
    (...)

    Nouja, alle mensen is ook nogal overdreven.
    Maar wie moet je dan fouilleren? De mensen die er gevaarlijk uitzien met tattoos? Is ook rascisme. De mensen die eruit zien als gangsters? Ook rascisme.

    idd..
    wolven lopen in schaapskleren, je kunt een crimineel niet ''herkennen''


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Whitlock schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat nog zo is bij alle marokkanen.., misschien een paar jaar geleden maar als je nu zoiets aan een marokkaan zou vragen zou die vast zeggen 'waar heb je t over.'
    Dus nee, ben t niet met je eens, sorry. :$


    Ik zeg ook 'vaak' en niet 'altijd' en waar ik woon is dat wel degelijk zo. Nog steeds.


    Your make-up is terrible

    Whitlock schreef:
    (...)
    idd..
    wolven lopen in schaapskleren, je kunt een crimineel niet ''herkennen''


    Ja dat is zo. Ze moeten mensen onwillekeurig fouilleren vind ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nouja, alle mensen is ook nogal overdreven.
    Maar wie moet je dan fouilleren? De mensen die er gevaarlijk uitzien met tattoos? Is ook rascisme. De mensen die eruit zien als gangsters? Ook rascisme.


    Hoezo overdreven? Ik vind niet dat je iemand moet beoordelen op huidskleur, of hoe die zich kleedt. Iederéén moet onderzocht worden. Stel dat je beste vriendin zwart is, en jij toevallig blank. Zou jou beste vriendin daar maar lekker moeten staan terwijl je uit je bol gaat en zij misschien de leukste dingen mist? Je moet eens kijken in diegene's schoenen. Ze komt misschien, mits een beetje later, maar toch.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Rascime is niet goed, maar ik vind dit niet direct daaronder vallen. Als ze gewoon steekproeven nemen hadden ze jou ook toevallig eruit kunnen pikken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Turnsole schreef:
    (...)

    Hoezo overdreven? Ik vind niet dat je iemand moet beoordelen op huidskleur, of hoe die zich kleedt. Iederéén moet onderzocht worden. Stel dat je beste vriendin zwart is, en jij toevallig blank. Zou jou beste vriendin daar maar lekker moeten staan terwijl je uit je bol gaat en zij misschien de leukste dingen mist? Je moet eens kijken in diegene's schoenen. Ze komt misschien, mits een beetje later, maar toch.


    Ik zou op der wachten (cat) En als ze haar niet binnenlaten zelf ook beledigd zijn en ergens anders heengaan.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Rascime is niet goed, maar ik vind dit niet direct daaronder vallen. Als ze gewoon steekproeven nemen hadden ze jou ook toevallig eruit kunnen pikken.


    we were always meant to say goodbye.

    Square schreef:
    Rascime is niet goed, maar ik vind dit niet direct daaronder vallen. Als ze gewoon steekproeven nemen hadden ze jou ook toevallig eruit kunnen pikken.


    Dat is zo. Maar buitenlanders voelen zich sowieso sneller gediscrimineerd. Omdat ze al buitenlands zijn en dan ook nog zoiets krijgen.
    Ik word ook wel een gediscrimineerd, juist omdat ik Nederlands ben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou op der wachten (cat) En als ze haar niet binnenlaten zelf ook beledigd zijn en ergens anders heengaan.


    Haha, oké. Maar wat als iemand anders het anders deed? Achja, ik vind het gewoon beter dat ze iedereen onderzochten. Iedereen heeft kans om wapens mee te dragen ofzo.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Square schreef:
    Rascime is niet goed, maar ik vind dit niet direct daaronder vallen. Als ze gewoon steekproeven nemen hadden ze jou ook toevallig eruit kunnen pikken.


    wetje hoe dat voelt. als je vriendinnen door mogen maar jij niet. omdat jij getint bent. het is kut geloof me en dat die kut portiers je ook nog de hele avond in de gaten houden.

    loveprinses schreef:
    (...)

    wetje hoe dat voelt. als je vriendinnen door mogen maar jij niet. omdat jij getint bent. het is kut geloof me en dat die kut portiers je ook nog de hele avond in de gaten houden.


    Kijk eens. Omdat je getint bent, denk je meteen dat ze het daarom doen. Misschien doen ze het wel elke 5 of 10 mensen. Maar jij denkt meteen dat het is omdat je getint bent. Je voelt je zo snel aangesproken en schiet meteen in de verdediging.


    Your make-up is terrible

    Sommige mensen kennen het verschil niet tussen discriminatie en Rascisme;
    Rascisme is puur op cultuur, geloof,...
    Discriminatie heeft daar dan weer niks mee te maken. Zoals mensen met tattoos of emo's uitsluiten is geen rascisme maar discriminatie! En ik vind dat allebei even erg!

    En zelf ben ik Moslim ; Soms roepen ze wel eens 'Ga terug naar je land...'
    Vroeger kwetste mij dat , maar nu niet meer! Ik doe net alsof ik ze niet hoor en ze stoppen er zelf mee. + Ik denk ook dat als een "buitenlander" iets misdoet dat het dan voorpagina nieuws is en moest een gewone inwoner het doen veel minder erg overkomt.

    Ik hoop dat nu een paar mensen er een beter beeld over hebben.
    Maar ik ben het volledig eens met Loveprinses! Met z'n allen tegen Rascisme & Dicriminatie _O_

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 18:12 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Assassin schreef:
    (...)

    Kijk eens. Omdat je getint bent, denk je meteen dat ze het daarom doen. Misschien doen ze het wel elke 5 of 10 mensen. Maar jij denkt meteen dat het is omdat je getint bent. Je voelt je zo snel aangesproken en schiet meteen in de verdediging.



    nee het viel gewoon keihard op. achter mij stond een blank meisje en zij werd niet onderzocht. achter haar stonden weer twee turkse meisjes en hun wel. raar he?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 18:14 ]

    loveprinses schreef:
    (...)


    nee het viel gewoon keihard op. achter mij stond een blank meisje en zij werd niet onderzocht. achter haar stonden weer twee turkse meisjes en hun wel. raar he?


    Dat is inderdaad vreemd en zulke dingen zouden tegenwoordig eigenlijk gewoon niet meer mogen gebeuren.


    Your make-up is terrible

    ik heb niks tegen buitenlanders hoor ..
    maar het is een feit dat antillianen vaker wapens bij hebben dan nederlanders. ze doen het voor de veiligheid. maar idd ze mogen ook blanken fouilleren.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 18:16 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.