• ik haat het zo erg....
    vooral omdat het zo nutteloos is. kijk
    bv na de moord op Kerwin Duinmeijer http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Kerwin_Duinmeijer. of na negers of moslims die de disco niet in komen. zelf heb ik het ook meegemaakt,ik ben half antiliaans. en we gingen een keer uit en ik moest van top tot teen gefuileerd worden of hoe je dat ook schrijft. en mijn blanke vriendinnen mochten gewoon door. en dan vinden ze het gek dat wij buitenlanders ons afzetten...

    wat vinden juilie hiervan?

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat is bij ons dus ook zo. Onze hele stad wordt verpest door die etnische minderheid. Er zijn vervelende blanken, ja, maar vergeleken met marokkanen en molukkers heel weinig. Dat is ook de reden waarom ik buitenlanders niet zo mag. ><


    Ja inderdaad, en dan de blanken die net zo willen worden (cat)


    Your make-up is terrible

    Turnsole schreef:
    (...)

    Hoezo overdreven? Ik vind niet dat je iemand moet beoordelen op huidskleur, of hoe die zich kleedt. Iederéén moet onderzocht worden. Stel dat je beste vriendin zwart is, en jij toevallig blank. Zou jou beste vriendin daar maar lekker moeten staan terwijl je uit je bol gaat en zij misschien de leukste dingen mist? Je moet eens kijken in diegene's schoenen. Ze komt misschien, mits een beetje later, maar toch.

    Weet je hoeveel werk iedereen fouilleren is?
    Daar zullen ze nooit aan beginnen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Weet je hoeveel werk iedereen fouilleren is?
    Daar zullen ze nooit aan beginnen.


    Dan zullen ze nooit beginnen om de buitenlanders te fouilleren. Iedereen moet toch eerlijk behandelt worden?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, en dan de blanken die net zo willen worden (cat)

    Ja inderdaad, daar kan ik zó niet tegen. Gaan ze dat stomme accent overnemen enzo. Dat is ook iets waar ik me aan erger. Bij ons in de buurt willen ze de taal niet eens overnemen en spreken in dat stomme accentje wat je haast niet kunt verstaan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben ook rasistisch. Niet extreem, maar ik woon tussen 2 Marokkanen wijken in, en ik heb er nog NOOIT een goede ervaring gehad als ik daar langs of doorheen liep. Zelfde op mijn middelbare school. Die was openbaar en daardoor zaten er veel buitenlanders op die school. En echt ALTIJD als er ruzie was, was er een Marokkaan bij betrokken. Eentje had zelfs de prullenbak op het plein laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 't stond helemaal in de fik. Nou, mooi niet dat ik die gasten nog vertrouw.
    Ben ook een paar x bedreigd door die gasten, omdat ik me mond open trok als hun me uitscholden. Wat denken ze wel niet, ze komen hier en denken dat ze alles mogen maken en dat wij niks terug mogen doen :+

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:09 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is actie en reactie helaas.


    Life is hard and then we die

    Turnsole schreef:
    (...)

    Dan zullen ze nooit beginnen om de buitenlanders te fouilleren. Iedereen moet toch eerlijk behandelt worden?

    Ja, maar dat gebeurt niet. Is nooit gebeurd en ik denk niet dat dat ooit zal gaan gebeuren. Het is nu eenmaal zo dat ze verdachtuitziende mensen fouilleren. Dat is het echte leven en dat is hard.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben gewoon blank. maar als ik in het buitenland kom word ik ook vaak
    gefouilleerd. (was in Duitsland en frankrijk) omdat ze denken dat alle nederlanders Drugs bij hebben :S

    - grapje :D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:15 ]


    Life is hard and then we die

    Qlimax schreef:
    Ik ben ook rasistisch. Niet extreem, maar ik woon tussen 2 Marokkanen wijken in, en ik heb er nog NOOIT een goede ervaring gehad als ik daar langs of doorheen liep. Zelfde op mijn middelbare school. Die was openbaar en daardoor zaten er veel buitenlanders op die school. En echt ALTIJD als er ruzie was, was er een Marokkaan bij betrokken. Eentje had zelfs de prullenbak op het plein laten ontploffen met illegaal vuurwerk. 't stond helemaal in de fik. Nou, mooi niet dat ik die gasten nog vertrouw.

    Ik snap je,maar je moet niet iedereen over een kam scheren. Daar krijg je racisme van.
    Zelf ben ik ook tegen racisme,maar niet alleen met huidskleur maar met alles.
    Mensen danken alleen maar aan buitenlanders,maar het is veel meer dan dat. Misschien heet het geen discriminatie maar het is even erg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja, maar dat gebeurt niet. Is nooit gebeurd en ik denk niet dat dat ooit zal gaan gebeuren. Het is nu eenmaal zo dat ze verdachtuitziende mensen fouilleren. Dat is het echte leven en dat is hard.


    Ja, dat weet ik. Voor sommigen wel, en sommigen niet. Maar het lijkt écht of het jullie geen bal kunnen schelen of ze doormogen of niet. Alsof het zo eerlijk is..^^


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    PUKKELxDING schreef:
    Voor de mods: het is trouwens rascisme, of een van u dat kan aanpassen =3

    Volgens mij is het gewoon racisme hoor x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. Voor sommigen wel, en sommigen niet. Maar het lijkt écht of het jullie geen bal kunnen schelen of ze doormogen of niet. Alsof het zo eerlijk is..^^

    Ik zeg niet dat het eerlijk is, maar mensen hebben nou eenmaal redenen om ze te verdenken op dat punt. Vraag me niet waarom, maar ik kan er niet zo meezitten. Misschien omdat ik het zelf nooit meemaak.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Volgens mij is het gewoon racisme hoor x'D
    Oeps, haha, grapje. Ik ben er echt even niet bij xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeps, haha, grapje. Ik ben er echt even niet bij xD

    Geeft niet meis :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.