• Extreem goedkope winkels?
    ~ Ik kon het niet anders verwoorden, hiermee bedoel ik: Wibra, Zeeman,.. ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Leuk om prullen te halen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daar wil ik echt niet gezien worden hoor. Ik kom bv. nooit in de aldi, lidl, zeeman, wibra, action. Ik wil niet als 'arm' beschouwd worden. Als ik meer geld betaal, heb ik ook betere dingen. Pennen, schoolspullen etc. koop ik dan ook bij de V&D.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Lipsy schreef:
    Ik heb er niets tegen, maar toch kom ik er bijna nooit.
    Ik heb niet zo'n vertrouwen in de kwaliteit van zo'n winkels.

    De kleren zijn er sowieso mijn smaak niet, maar voor schoolspullen enz. is het wel handig. (:


    None but ourselves can free our minds.

    i love the action <3

    vet handige spullen hebben ze daar n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Echtwel, je kan er hardstikke leuke dingen kopen voor een laag prijsje.

    Ik koop wel eens mijn kleding bij de zeeman of wibra, waarom niet, ik heb nu een vestje aan die ik bij de zeeman had gekocht en die heb ik nu al bijna 2 jaar en is nog harstikke goed, en is ook niet stuk. Waaarom zou ik me er voor schamen? Wat boeid dat nou als het geen merk kleding is. Ik ben blij dat die winkels bestaan, ja hallo vele winkel moetje zowat 90 euro betalen voor een broek.. Ik haal niet altijd bij de zeeman of wibra me kleding hoor, maar ik vind het niet erg.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Kan ik makkelijk een paar sokken of een pyjama scoren, niks mis mee dus.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Action is handig voor school spullen :') en ik heb 1 tshirt van de Action xD
    niemand ziet dat :') hij si heel simpel. je ziet niet eens dat het van de Action komt.:'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Qlimax schreef:
    Bij de Action haal ik meestal mijn schoolspullen. Ze hebben daar hele leuke & stukke goedkoper dan bij de V&D of zo.
    Verder haal ik niet echt kleding bij zulke winkels, de kwaliteit is toch altijd minder.


    They fell in love, didn't they?

    Jalex schreef:
    Ik heb niet zo iets van 'Ieuwl gadver' voor potloden of makkelijke dingen zoals elastieken en klipjes is het toch normaal, maar om je kleding daar te halen..


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Handig ;)
    Ik heb drie badjassen ofzo van de Zeeman, ze zijn echt heerlijk & ik heb ze al vrij lang en ze zijn nog niet kapot. Ook heb ik wat pyjama's van daar, en heel veel van m'n onderbroeken. Die onderbroeken daar zijn echt leuk! Net zoals die van de action. Maar échte kleding haal ik daar niet, niet omdat ik dat niet 'cool' vind, maar omdat ik het gewoon heel oudbollige kleding vind XD

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 16:12 ]


    Life is hard and then we die

    Jalex schreef:
    Ik heb niet zo iets van 'Ieuwl gadver' voor potloden of makkelijke dingen zoals elastieken en klipjes is het toch normaal, maar om je kleding daar te halen..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    RoseDestiny schreef:
    Action is handig voor school spullen :') en ik heb 1 tshirt van de Action xD
    niemand ziet dat :') hij si heel simpel. je ziet niet eens dat het van de Action komt.:'D

    hee dat klop dt is mijn zus aleen ik vind het niet gewellig dat ik daar mijn school spullen moet halen:S jupie!:S(cat)


    Shoganai i ne~

    nerveus schreef:
    Goedkoop. Heel soms zit er iets leuks tussen. Maar meestal is het niet mijn smaak. Maar er is bewezen dat een truitje van Tommy Hilfiger dezelfde kwaliteit heeft als een truitje van de zeeman, alleen omdat er een merk op staat is het beter xD

    Maar opzich geen moeite mee met dat soort winkels, is voor mensen die het wat minder ruim hebben. Maar zelf zul je me er minder snel iets van zien dragen, niet omdat het minder is, maar het is mijn smaak niet.


    Oh hell no!
    Ik heb basicshirtjes van H&M voor een paar euro, en een zwart simpel shirt van Tommy Hilfiger. Nou die kwaliteit van Hilfiger is echt 10000x beter! Ik vraag me af of jij beiden hebt, anders kun je niet oordelen :')? Maargoed.

    OT: Ik vind de Action wel handig, voor wat simpele schoolspullen ofzoiets -schriften bv, goede kwaliteit- ben ik daar wel eens. Maar ook niet zo vaak. Maar de Zeeman vind ik vreselijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny