• Extreem goedkope winkels?
    ~ Ik kon het niet anders verwoorden, hiermee bedoel ik: Wibra, Zeeman,.. ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Romances schreef:
    Sokken of ondergoed daarvandaan halen vind ik geen probleem, maar ik zal er nooit een vest ofzo kopen.


    All this dampness is damp.

    Vet handig!


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn eigen kleding haal ik daar niet vandaan, ik weet niet waarom niet. Maar ik ga niet helemaal checken bij mensen waar ze iets gekocht hebben en als ze het daarvandaan hebben helemaal gek worden. Ik bedoel, wat maakt het uit? Als mensen daar toch heen willen doen ze dat toch, daar heeft niemand iets mee te maken. Het is wel handig voor schoolspullen en zo.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Niks mis mee, ik vraag me wel altijd af hoe goed(als in geen kinderarbeid) die producten zijn. Volgens mij zijn ze dat namelijk niet.Daarom koop ik er ook bijna niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Crime schreef:
    (...)
    Jeh hello, dat weten we. Dus je bent er tegen? _0_

    Kun je tegenwoordig ook al tegen goedkope winkel zijn? (N)


    -

    Ik niet. Ik ben alleen nog nooit in de wibra geweest. (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Genius schreef:
    (...)
    Kun je tegenwoordig ook al tegen goedkope winkel zijn? (N)

    Haha, ja? : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    als je iets nodig hebt om kort te gebruiken niets op tegen,
    maar om er nu altijd te winkelen...
    nee bedankt!

    Nouja ik ben er niet tegen maar ik kom er ook nooit :'D


    -

    Tja het is meestal wel goedkoop, maar er kunnen leuke dingen tussen zitten!

    Ik loop er gerust binnen, Het maakt me echt geen réet uit of er een merkje op zit of niet.
    Ik koop gerust als het leuk is iets bij de wibra, zeeman of hans textiel.
    Wat maakt het uit? Kleding is kleding.
    Kijk naar de kinderen in arme landen, Je zou blij moeten zijn dat je nog kleren hebt.
    En niet zo doen.
    Ook zeg ik dit zo omdat ik een vriendin heb die maar 2 dekbedovertreksets heeft omdat haar ouders het niet zo ruim hebben.
    Zij koopt ook bij dat soort winkels haar kleren maar ze ziet er harstikke leuk uit.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik heb er niets tegen, maar toch kom ik er bijna nooit.
    Ik heb niet zo'n vertrouwen in de kwaliteit van zo'n winkels.


    effort never betrays you

    Ik koop echt van alles bij de wibra, action, op=op en dergelijke. Schoolspullen, pennen, haarverf, shampoo.. Je moet gewoon goed opletten wat je koopt. Vooral bij dingen zoals haarverf en dergelijke is het alleen maar zo goedkoop omdat het nog maar een maand houdbaar is ofzo. Als je dat lang wilt laten staan, kan het niet maar als je het direct gebruikt wil het prima.

    Kleding zoals hempjes enzo koop ik er ook wel eens. Ik maak er dan zelf thuis wel wat leuks van!

    Ik kom daar nooit :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mwa. Enigste wat ik ooit bij de Action heb gekocht is meerdere keren schoolspullen, nepsigaretten en lichtgevende bitjes LOL.


    I live for the applause, you will die for it.