• Extreem goedkope winkels?
    ~ Ik kon het niet anders verwoorden, hiermee bedoel ik: Wibra, Zeeman,.. ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb niet zo iets van 'Ieuwl gadver' voor potloden of makkelijke dingen zoals elastieken en klipjes is het toch normaal, maar om je kleding daar te halen..

    ik hou van de Action. _O_
    dus k heb er geen problemen mee.. maar ik koop geen kleren, alleen leuke handige dingen en schoolspullen. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ehm, ik loper er liever gewoon niet naar binnen fzeu.
    Ik ben niet zo'niemand die altijd het duurste wilt ofzo maar gewoon.. Tsja :p


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bij de Action haal ik meestal mijn schoolspullen. Ze hebben daar hele leuke & stukke goedkoper dan bij de V&D of zo.
    Verder haal ik niet echt kleding bij zulke winkels, de kwaliteit is toch altijd minder.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Daar dúrf ik gewoon niet binnen gaan! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Goedkoop.


    -

    GAYBUDDY schreef:
    ik hou van de Action. _O_
    dus k heb er geen problemen mee.. maar ik koop geen kleren, alleen leuke handige dingen en schoolspullen. (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Alleen troep :Y)
    Geen kleding


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Genius schreef:
    Goedkoop.

    Jeh hello, dat weten we. Dus je bent er tegen? _0_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    In sommige dingen toch wel handig, ik bedoel ik verslijt zoveel panty's,, dus lang leve de zeeman voor panty's xD
    En uh nja action voor schoolspullen enzo;)


    Never forget the things that make you smile

    Ik kom er liever niet.
    Ik ben geen kakker ofzo.. Maar toch. Ik kan het niet uitleggen. Ze hebben er soms wel handige dingen, maar de kwaliteit ligt er heel laag.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ok ik snap soms niet wat mensen nou erg aan vinden..
    Kijk ik haal ook gwn kleren bij bristol c&a enal..
    Maar als ik een onwijs leuke vest ofzow vind bij de zeeman of wibra dan neem ik hem gwn.. Wat boeit mij et ik loop er toch in =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Goedkoop betekend niet gelijk slecht, toch?
    Maar mijn kleding koop ik alleen bij echte speciaalzaken zoals kledingwinkels.


    your eyes are like stars in the night.

    Sokken of ondergoed daarvandaan halen vind ik geen probleem, maar ik zal er nooit een vest ofzo kopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Goedkoop. Heel soms zit er iets leuks tussen. Maar meestal is het niet mijn smaak. Maar er is bewezen dat een truitje van Tommy Hilfiger dezelfde kwaliteit heeft als een truitje van de zeeman, alleen omdat er een merk op staat is het beter xD

    Maar opzich geen moeite mee met dat soort winkels, is voor mensen die het wat minder ruim hebben. Maar zelf zul je me er minder snel iets van zien dragen, niet omdat het minder is, maar het is mijn smaak niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.