• Extreem goedkope winkels?
    ~ Ik kon het niet anders verwoorden, hiermee bedoel ik: Wibra, Zeeman,.. ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    IloveRowan schreef:
    (...)

    Oh hell no!
    Ik heb basicshirtjes van H&M voor een paar euro, en een zwart simpel shirt van Tommy Hilfiger. Nou die kwaliteit van Hilfiger is echt 10000x beter! Ik vraag me af of jij beiden hebt, anders kun je niet oordelen :')? Maargoed.

    OT: Ik vind de Action wel handig, voor wat simpele schoolspullen ofzoiets -schriften bv, goede kwaliteit- ben ik daar wel eens. Maar ook niet zo vaak. Maar de Zeeman vind ik vreselijk.
    Volgens mij ben jij zelf ook nooit de Zeeman binnen geweest, en daarom heb jij ook nooit het shirtje van de Zeeman geprobeerd, en daarom weet jij ook niet of dat shirtje van de Zeeman echt net zo goed is of slechter als die van Hilfiger. Je gaat er vanuit dat het slechter is omdat het de reputatie is die de meeste tieners en rijke mensen eraan geven, maar eigenlijk heb jij net zo beoordeeld als degene waarop jij reageerde.
    Zo, dat wilde ik even zeggen. Je bent trouwens echt niet de enige hoor die zo doet hier, ik dacht alleen, op deze reactie kan ik het minst boos op reageren. Sommige reacties in dit topic zijn nog veel en veel erger in dit opzicht, en op die ga ik ook niet reageren, omdat ik wéét dat ik dan ruzie ga maken :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Volgens mij ben jij zelf ook nooit de Zeeman binnen geweest, en daarom heb jij ook nooit het shirtje van de Zeeman geprobeerd, en daarom weet jij ook niet of dat shirtje van de Zeeman echt net zo goed is of slechter als die van Hilfiger. Je gaat er vanuit dat het slechter is omdat het de reputatie is die de meeste tieners en rijke mensen eraan geven, maar eigenlijk heb jij net zo beoordeeld als degene waarop jij reageerde.
    Zo, dat wilde ik even zeggen. Je bent trouwens echt niet de enige hoor die zo doet hier, ik dacht alleen, op deze reactie kan ik het minst boos op reageren. Sommige reacties in dit topic zijn nog veel en veel erger in dit opzicht, en op die ga ik ook niet reageren, omdat ik wéét dat ik dan ruzie ga maken :P


    Nou, nee :')?
    Ik heb wel degelijk een tshirt van de Zeeman gehad, die had ik nodig voor school dus ik kocht de goedkoopste, ik heb er zelfs 1 van de Action? En naar mijn mening is die kwaliteit gewoon slecht? En ik veroordeel niemand hier, ik zeg gewoon hoe ik iets ervaar. Ik ga nergens vanuit. Ik hoef echt niet van elk basicshirtje dat ik heb er 1 van Hilfiger te hebben, maar ik merk toch het verschil, en ik heb ze allebei dus ik legde het even uit. Zo rijk ben ik niet dus daar ligt het ook echt niet aan :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind er altijd enkel maar troep, maar kleine dingen zoals potloden of schriften zal ik daar wel kopen (:


    I could be the smile you don't want

    Ik vind het heel handig voor makkelijke spullen als schoolspullen en nutteloze kadootjes voor bij sinterklaas. Ik koop bij zulke winkels ook altijd sokken en ondergoed, maar echt kleding... Amper. Ik zou het wel kopen als ze mijn smaak hebben, maar over het algemeen hebben ze mijn smaak niet, al hebben ze dat in weinig winkels. Dat koop ik gewoon via internetsites als attitude holland.


    To live would be an awfully big adventure

    GAYBUDDY schreef:
    ik hou van de Action. _O_
    dus k heb er geen problemen mee.. maar ik koop geen kleren, alleen leuke handige dingen en schoolspullen. (krul)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het gaat meestal ook allemaal snel kapot, dus ik kom daar niet heel snel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je vind daar soms wel mooie kleren hoor dus van mij mogen ze er zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ga er wel naar binnen voor bijv.. sokken enzz. maar echt niet voor kleren o_O (wel pyama )


    I'm just a little girl in a big mean world.

    gewoon...


    Don't dream your life, live your dreams.

    De Action is geniaal, maar bij de wibra en zeeman enzo kom ik nooit binnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jalex schreef:
    Ik heb niet zo iets van 'Ieuwl gadver' voor potloden of makkelijke dingen zoals elastieken en klipjes is het toch normaal, maar om je kleding daar te halen..

    Waarom zou je wel kleding van een duur merk moeten hebben maar potloden maakt niet uit?
    Ze hebben bij de zeeman heel af en toe best leuk ondergoed, en als ik een basic hemdje of shirtje nodig heb waar ik iets op laat drukken of voor scouting ofzo, dan haal ik het daar. Why not.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Springfield schreef:
    Daar dúrf ik gewoon niet binnen gaan! :')
    overdreven _O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    GAYBUDDY schreef:
    ik hou van de Action. _O_
    dus k heb er geen problemen mee.. maar ik koop geen kleren, alleen leuke handige dingen en schoolspullen. (krul)


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Onzin dat de kwaliteit slecht is. Echt, onzin. Ik heb zelf vroeger een tijd daar mijn kleding vandaag gekregen omdat er simpelweg geen geld was voor een duurdere winkel en ik heb nooit iets gehad van: heh, dat gaat snel stuk.
    Nu ik wel bij andere winkels kan kopen, doe ik dat omdat de kleding daar mooier is en ze bij winkels als Zeeman meer basics hebben en zo.
    Maar ondergoed en sokken koop ik waar ik het krijgen kan, dat boeit me niet zoveel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen