• Extreem goedkope winkels?
    ~ Ik kon het niet anders verwoorden, hiermee bedoel ik: Wibra, Zeeman,.. ~

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

GAYBUDDY schreef:
    ik hou van de Action. _O_
    dus k heb er geen problemen mee.. maar ik koop geen kleren, alleen leuke handige dingen en schoolspullen. (krul)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Amistad schreef:
    Ok ik snap soms niet wat mensen nou erg aan vinden..
    Kijk ik haal ook gwn kleren bij bristol c&a enal..
    Maar als ik een onwijs leuke vest ofzow vind bij de zeeman of wibra dan neem ik hem gwn.. Wat boeit mij et ik loop er toch in =P

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Ik vind ze wel leuk om eens te kijken en voor dingen als ondergoed en sokken en dergelijke, maar niet echt voor kleding.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

PRIMARK _O_ Mij maakt het niet uit, kleding is kleding. En ik zit allang niet meer in de brugklas dus dat: "Iel goedkoop-gedoe." ben ik allang voorbij.

Today will be Girl's Day party with you~

Schoolspullen, oordopjes, hebben dingetjes, ondergoed, sokken: Perfecte winkels! :D Veel voor weinig!:D

Maar echt kleren kopen zal ik er niet zo snel doen, maar dat komt omdat de kleren die ze hebben, vind ik nie leuk xD

~ You're original, cannot be replaced ~

Daar vind je meestal rotzooi (al is het mooi het gaat nooit lang mee (cat)

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

RINGDINGDONG schreef:
    PRIMARK _O_ Mij maakt het niet uit, kleding is kleding. En ik zit allang niet meer in de brugklas dus dat: "Iel goedkoop-gedoe." ben ik allang voorbij.

Ja vind ik ook. So what als je je kleren bij de Action haalt? Ik heb er deze lente een topje gehaald voor 2,50 en hij leeft nog steeds. Kijk, ik vind juist dat je niet spoort als je twintig euro voor Bjorn Borg gaat uitgeven. Maar als je rijk bent en geld genoeg hebt, why not.

No growth of the heart is ever a waste

SasXMusic schreef:
    Schoolspullen, oordopjes, hebben dingetjes, ondergoed, sokken: Perfecte winkels! :D Veel voor weinig!:D

Maar echt kleren kopen zal ik er niet zo snel doen, maar dat komt omdat de kleren die ze hebben, vind ik nie leuk xD

helemaal mee eens

"Ignite, my love. Ignite."

Ik loop er altijd een rondje doorheen, en als ik iets leuks zie neem ik het wel gewoon mee. Waarom ook niet? (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Jalex schreef:
    Ik heb niet zo iets van 'Ieuwl gadver' voor potloden of makkelijke dingen zoals elastieken en klipjes is het toch normaal, maar om je kleding daar te halen..

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Kleren vind ik niet zo leuk om daar te kopen zeg maar, maar andere dingen wel. Meestal hebben ze daar van die leuke, originele én goedkope dingetjes :9~

Never run out of reasons to smile...

Handig voor kleine dingetjes, maar ik ga er liever niet heen voor kleding.

You are beautiful, you are love.

Cake schreef:
    In sommige dingen toch wel handig, ik bedoel ik verslijt zoveel panty's,, dus lang leve de zeeman voor panty's xD
    En uh nja action voor schoolspullen enzo;)

'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

ik koop bijna alles in mijn magazine the largehet magazine zelf kun je GRATIS bestellen op de site

melig en vampier tegelijk XD

Als ik de Zeeman inga schaam ik me gewoon en neem ik een loop je hahaha, maar de Action vind ik wel weer heel leuk.

it's so empty living behind these castle walls