• Ja, ik zoek een story, en ik heb ook nog eisen ook! :'D

    - AN
    - Géén beroemde personen.

    Zet hier maar even het onderwerp en de link neer! Als ik 'm leuk vind krijg je uiteraard een abo en kudo's erbij! =D

    This is War
    Alexis Milan is 17, wereldberoemd en haar bekendheid best wel zat. Haar ouders communiceren alleen nog schreeuwend, haar vriendje lijkt meer om haar uiterlijk en geld te geven dan om haar persoonlijkheid, en hoewel ze nooit alleen is, is ze toch altijd eenzaam.
    Als ze eindelijk een paar dagen vrij heeft, wordt ze echter nog steeds achtervolgd door paparazzi. Ze verstopt zich, en wordt tot haar verbazing geholpen door een jongen die ze per toeval tegenkomt. Hij laat haar voor het eerst merken wat echte vriendschap is, maar alles wat ze samen hebben wordt op het spel gezet als de media erachter komt.


    Het gaat dus wel over een beroemd persoon, maar geen echte (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The Wicked End.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    2115 - Freedom forever van Hel
    - In het jaar 2115 is het één grote chaos en te midden daarvan pleegt een groepje van de meest diverse mensen allertijden aanslagen om een punt te maken.
    Game of Gods ook door Hel
    - 5 jongeren worden het speelpoppetje van een stelletje goden. Voor ze het weten zitten ze verwikkeld in een spel waar niet alleen levensgevaarlijke criminelen mee gemoeid zijn, maar ook bovennatuurlijke krachten meespelen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 18:34 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    The perfect guy is gay samen met Bro.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    The perfect guy is gay samen met Bro.


    Toke, ik wil hem promoten hier zo, gemenerd. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    What when everyone dies?


    They fell in love, didn't they?

    Fluorescent Adolescent.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:10 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    http://www.quizlet.nl/stories/34116/bloody-rose/
    Bloody Rose

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:14 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    De Verleider. beschrijving in link :] Voldoet aan de eisen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga alles lezen! Maar even als extra, ik wil graag een sérieus verhaal, met een serieus onderwerp. (:

    Het Dagboek van een mishandeld meisje. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sailing on the ocean.
    Het gaat over een meisje, Eva, en een jongen, Thijs. Ze gaan samen op reis op een cruiseschip als beste vrienden, maar op het schip gebeuren er heel veel onverwachte dingen. Ik ga niet te veel verklappen, lees het maar ;) En het is een heel erg serieus verhaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    The death of the beloved...

    Het gaat over Annelore, een meisje dat veel gepest word en daarom snijd ze zichzelf en daarna probeerd ze zelfmoord te plegen alleen ze word gered door haar zus Ginger en dan gaat ze naar een pleeggezin en ontmoet ze Shane, een hele knappe jongen en ze krijgen een relatie en vanaf dan gebeuren er hele rare dingen.........

    ik hoop dat je het niet te depri vind klinken ofzo want dat is het echt niet
    xxxx XDelainX


    KUT KIND

    Her name was Misha


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt