• Ja, ik zoek een story, en ik heb ook nog eisen ook! :'D

    - AN
    - Géén beroemde personen.

    Zet hier maar even het onderwerp en de link neer! Als ik 'm leuk vind krijg je uiteraard een abo en kudo's erbij! =D

    Bro schreef:
    (...)

    Toke, ik wil hem promoten hier zo, gemenerd. (nerd)

    Hehe, sorry hoor. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    http://www.quizlet.nl/stories/34546/life-saver--love-at-first-sight/

    ]Als Aphrodite op een avond naar huis fietst vind ze een jongen op straat.Hij zit onder het bloed en is buiten bewustzijn. Aphrodite handelt meteen en belt 112.Als de jongen weer bij komt in haar armen terwijl ze op de ambulance wacht kijkt hij haar aan met diepe,oceaan blauwe ogen en voelt ze een shock als bliksem door haar heen gaan.Ze voelt zich verbonden met hem , voelt zijn pijn.Maar ze voelt ook bezorgdheid en angst. Sinds die avond is haar leven totaal veranderd.Ze kan alleen nog aan die ogen denken, aan de vreemdeling wiens leven ze heeft gered. Het lijkt wel of hij haar heeft betoverd...........

    Aphrodite en de vreemdeling raken verstrikt in een relatie vol liefde, passie en pijn. Zal de relatie blijven bestaan of is het voorgoed over?

    Ik hoop dat je het leuk vind en het gaat lezen

    Twee zussen met een pijnlijk verleden. Abbigail een ziekte aan haar longen. Allison een ongeluk aan haar stembanden. Er is maar één oplossing om beide te helpen, een andere omgeving. Het geneest ze niet helemaal maar het helpt en dat geeft ze hoop. Ze ontmoeten twee leuke jongens.Their love is the girls their remedy!

    Your love is my remedy { Jacob Black& Seth clearwater }


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    I see when you die
    Destany ziet na het ongeluk van haar zus, geesten en wanneer er iemand dood gaat.

    Eline
    Wat doe je als je droomt van je prins op het witte paard, maar er dan ineens twee krijgt?..


    “Love is a contradiction.”

    Bedankt, ik zoek er nog meer! Vooral serieuze verhalen over serieuze onderwerpen. (: Realistisch dus. (: