• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    Ik ben het ook eens.!!

    grooot gelijk


    I changed.

    ik ook mee eens zijn >,<


    when words fail, music speaks.

    ;D [/proud] XD


    I do not hook up.

    ik ben géén fan, maar ik ben het zeker met je eens, hallo, ze laten jullie heus niet in de steek hoor:) als ze succes hebben,dan brengen ze een nieuw album uit, denk maar zo; ze gaan naar amerika,voor jullie,anders hebben ze geen succes en dus géén nieuw album.:) want heir zwakt het ook behoorlyk af,met de fans:)


    your eyes are like stars in the night.

    Mag ik effe wat zeggen? Dankje.
    Ahum. Ik wil zeggen dat ik hen het succes in Amerika heel erg gun. Maar het begint, in mijn ogen, teveel te worden. Ze zijn dit jaar al misschien 5 keer terug naar Amerika geweest. Ik zeg niet dat ze ons laten stikken want dat is niet zo, maar ze mogen niet vergeten dat ze bekend zijn geworden door Europa. Europa heeft hen de kans gegeven om te laten zien dat ze echt iets waard zijn, en dat mogen ze echt niet vergeten. Het is deels dankzij de Europese fans dat ze nu ook in Amerika kunnen doorbreken.
    Voor de rest ben ik het met je eens ;)


    One man's fun is another's hell.

    En ik ga nog ff iets zeggen xD:

    Ze zijn al in Europa sinds ze bestonden, dus al zéker 4 jaar. Nu zijn ocharme 5 maanden (gokje XD) in Amerika en de wereld vergaat precies o_O Ze hebben hier al zovéél concerten gegeven, en nu zitten ze ff in Amerika, wat meer dan normaal is. Als ze die kans krijgen, zouden ze gek moeten zijn om ze te laten liggen. Wees niet zo ondankbaar, en gun ze gewoon het succes die ze verdienen.

    Djeezs... wanneer stopt het nu eens. Als je het beu bent, waarom maak je nu er nog een heel bericht van. Laat het gewoon Zo! >.<


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Kan deze nu dicht?
    Kinda veroudert enzo ^^

    Mee eens poepie! <33


    Tears are crashing out of my eyes