• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    (cat)


    I do not hook up.

    mogen er nog vele komen die hier een berichtje posten dat ze er mee eens zijn!^^ ik ga er vandoor! bye(K)


    Je moet worden wie je bent.

    mogen er nog vele komen die hier een berichtje posten dat ze er mee eens zijn!^^ ik ga er vandoor! bye(K)

    Byee!(H)

    Ik ga een lijst zetten met wie het ermee eens zijn! :D

    xxx


    I do not hook up.

    (...)
    Ikke: VOTE FOR TOKIO HOTEL IN AMERICE!<3
    Jij hebt echt helemaal gelijk want als TH in Japan door breekt willen ze schrei ook in het japans uit gaan brengen en ik hoor nu alweer fans zagen dat het dan ook in het Nederlands meot -_-

    dude je gaat het ook niet in het Frans zingen
    didn't think so.
    en dat Japans dat was niet een feit hoor. Dat waren gewoon een paar fans die dat zich voorstelden xD
    want ik heb dat verhaal toevallig meegekregen. Er bestaat trouwens al een versie van het liedje en daar hebben ze de stem van Bill gebruikt, maar het is niet Bill zelf die het heeft gezongen.
    maar door Amerika kunnen ze wereldwijd succes krijgen en dan ook in Japan doorbreken.
    WAT ZE ALTIJD GEDROOMD HEBBEN


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Edit op m'n vorig bericht...

    Ik denk dat het voor de jongens zelf ook niet zo super leuk is...

    Gewoon ze dachten zoveel fans te hebben in Europa die achter hen stonden en nu ..

    Nu gaan die allemaal afhaken omdat ze in Amerika eindelijk doorbreken -zucht-

    Als het is omdat ze misschien met een meisje/jongen van daar zouden verkeren...

    Dan moeten ze zeer zeker hun English opschaven -grijns-

    Laterzzz


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    (...)
    dude je gaat het ook niet in het Frans zingen
    didn't think so.
    en dat Japans dat was niet een feit hoor. Dat waren gewoon een paar fans die dat zich voorstelden xD
    want ik heb dat verhaal toevallig meegekregen. Er bestaat trouwens al een versie van het liedje en daar hebben ze de stem van Bill gebruikt, maar het is niet Bill zelf die het heeft gezongen.
    maar door Amerika kunnen ze wereldwijd succes krijgen en dan ook in Japan doorbreken.
    WAT ZE ALTIJD GEDROOMD HEBBEN

    Ja je hebt gelijk (A)!


    I do not hook up.

    Edit op m'n vorig bericht...

    Ik denk dat het voor de jongens zelf ook niet zo super leuk is...

    Gewoon ze dachten zoveel fans te hebben in Europa die achter hen stonden en nu ..

    Nu gaan die allemaal afhaken omdat ze in Amerika eindelijk doorbreken -zucht-

    Als het is omdat ze misschien met een meisje/jongen van daar zouden verkeren...

    Dan moeten ze zeer zeker hun English opschaven -grijns-
    Laterzzz

    Jeay je hebt gelijk!<3 Ik haak ook niet af ik vind de fans die dat hierom doen zielig!


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    weetje we hadden op dit moment allebei hetzelfde idee xD want ik kwam er net achter toen ik mijn topic had geopend, jij over hetzelfde onderwerp had geopend xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    weetje we hadden op dit moment allebei hetzelfde idee xD want ik kwam er net achter toen ik mijn topic had geopend, jij over hetzelfde onderwerp had geopend xD

    Wahaha ^^xD Nou leuk toch :) We hebben teminste nog een mening die ergens op slaat . En nouja we durven er voor uittekomen van wat we vinden! :D


    I do not hook up.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah i love you!(H) sorry ik liet me even gaan.. maar ik ben het voor de volle 200% met je eens
    amen.
    xx Elien(die bijna dacht dat ze gek werd maar toch op tijd gered is^^)


    ben t helemaal met je eens xD!!!!
    (yeah)(hoera)

    Mee-eens. =]

    :D Gelukkig


    I do not hook up.

    Je hebt wel gelijk. Ik weet niet of je het verhaal ove die signeersessie al gelezen hebt?Mijn mening over die signeersessie: Hoe diep kun je zakken.Dat vind ik dan weer zo. En kom niet aankakken met het feit dat ik geen fan ben, want dat is niet zo. -.-'..Wat natuurlijk niet zegt dat jullie dat doen. :Y)


    -

    -Heel het meningsverhaal van Billneukerx3 -

    Ik ben het met je eens ^^'
    Mensen doen... overgereageerd. Ik ben geen TH fan, maar hun hebben ook nog hun eigen prive-leven. Mja :Y)