• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    oeh er zijn meer verstandige mensjes^^


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    De DVD van de open-air tour word het he!


    ja en die andere tour dan wordt er dan gewoon gedaan alsof die niet bestaan heeft :S


    As If You'll Ever Love Me

    Mooi gesproken.. ben het met je eens..
    Wat dacht je ervan als ze uitbreken bij Japan.. hun droom om bij 'Tokio' te komen? Dan zullen ze nóg minder spelen bij ons.. Nou ja, dat is toch nou eenmaal zo? Ik gun het ze zéker en als ik hun was, met die leeftijd, zou ik overgelukkig zijn! En dan te weten krijgen dat je fans uit de EU er niet mee eens zijn? Is best wel lullig om te horen..
    Ikke; zet hem op Tokio Hotel.. in America !!!

    Ikke: VOTE FOR TOKIO HOTEL IN AMERICE!<3
    Jij hebt echt helemaal gelijk want als TH in Japan door breekt willen ze schrei ook in het japans uit gaan brengen en ik hoor nu alweer fans zagen dat het dan ook in het Nederlands meot -_-


    I do not hook up.

    mensen...waarom aal die drukte?? laat ze hun succes gunnen...oke ik was het der eerst neit mee eens maar geod weetje..ik denk bij me zelf..gun het ze zijn blij heb happy ..dus zo lang hun..aan nieuwe dingen werken en je weet dat ze in 2009 komen

    Sowat???


    omg i kword ge kvan dit allenmaall


    Some angels have no wings.

    Jepzz, you're right.

    oeh er zijn meer verstandige mensjes^^


    dus alleen omdat ik het er niet mee eens ben ben ikj dus niet verstandig nou lekker dan


    As If You'll Ever Love Me

    oeh er zijn meer verstandige mensjes^^

    Jaaaaa!

    If you're happy clap in your hands *clap clap*


    I do not hook up.

    (...)

    ja en die andere tour dan wordt er dan gewoon gedaan alsof die niet bestaan heeft :S

    Nouja wat jij wilt joh TH maakt een tour DVD van de open-air concerten en het is nog niet goed! Wees tevreden er komt een DVD en een album nou dan dat is toch goed!?


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    (...)

    dus alleen omdat ik het er niet mee eens ben ben ikj dus niet verstandig nou lekker dan

    eej ik vind dat deze mensjes verstandig zijn. dat vind ik. je kan ook verstandig zijn als je het er niet mee eens bent..
    *denkt dat verstandig misschien toch niet helemaal het goede woord was..maar ja*


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    Nouja wat jij wilt joh TH maakt een tour DVD van de open-air concerten en het is nog niet goed! Wees tevreden er komt een DVD en een album nou dan dat is toch goed!?


    ik zegt tog niet dat ik niet blij ben JESUS laat ook maar


    As If You'll Ever Love Me

    (...)
    Jaaaaa!

    If you're happy clap in your hands *clap clap*

    ik klap met je mee^^


    Je moet worden wie je bent.

    Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)



    helemaal mee eens :)

    Ik ben het volledig met je eens !

    Meestal zijn het de meisjes/jongens die het alleen doen voor the Boys...

    Maar komaan , iedereen die echt fan is weet dat ze het zeker kunnen :D !

    Hup Th Hup xD -heeft veel te veel naar de voetbal gekeken xD-

    Tschüss !


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ik ben het volledig met je eens !

    Meestal zijn het de meisjes/jongens die het alleen doen voor the Boys...

    Maar komaan , iedereen die echt fan is weet dat ze het zeker kunnen :D !

    Hup Th Hup xD -heeft veel te veel naar de voetbal gekeken xD-

    Tschüss !

    Echt wel !<3
    Ik ben het ook met jou eens wij zijn de echte fans en zijn niet boos op ze en late ze niet stikken!


    I do not hook up.