• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    kben het volledig met je eens
    ik wordt er ook helmaal zot van!
    we zijn de fans, we zouden ze moeten steunen, niet afbreken!!
    Xx


    Helemaal mee eens. Je bent geen fan als je het de jongens geen succes buiten Europa gunt! Ik vind het allemaal gedoe om niets, okay natuurlijk is het jammer dat er voor ons even geen concerten enzo in zitten maar de jongens moeten toch ook kunnen optreden waar ze dat zelf willen? Ik ben het helemaal eens met Renee!
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zet me ook maar in dt lijstje ;D
    jebt meer dn gelijk !


    actin' like sluts, we want cunt !

    Ik ben het ook met je eens, hoor!
    Wat is dat nu voor gezeik dat ze geen TH fan meer zijn, gewoon omdat ze naar USA gaan? :S

    YAY^^


    I do not hook up.

    ik zie er 2 kante van;
    1.Ze hebbe nu gewoon tijd nodig om door te breke in amerika,ze zitte er veel omdat waar te make..en eens dat het zo ver is ze ook terug meer hun tijd in ons gaan steken.
    2.langst de andere kant heb ik bang dat ze er zoveel succes gaan hebben,het naar hun hoofd gaat stijgen,ze daar gaan wonen en ons echt gaan vergeten ;S

    mee eens ^^


    Nvt

    heyheyhey ik ben het ook met je meens hooa xD(hoera)(yeah)


    My Foughts You Can't Decode

    helemaal mee eens!!! echt waar, so what! als ze uitbreken in amerika! laat ze doen! zolang ze gelukkig zijn, blijven cd's uitbrengen, en hier af en toe concerten geven, dan is alles toch goed?!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    RESPECT!<3


    Helemaal mee eens!!! ;)

    LIEFORD!!

    Ik zeg AMEN maar wil op de eerste plaats bij de mensen die het met jouwn eens zijn (flower)

    xxx

    Ik ben er oook mee eens, ze laten ons niet stikken!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH
    zet mij maar op de lijst: ik vind het ook pure shit :')

    th is gewon zo hart verandert da ze vo mij ni me bestaan.ale ze zijn di mer die leuke groep van vroeger.ik gun het ze wel e ma sebiet gan ze dar nog gan wonen.waar is die groep th gebleve da we kenne van vroeger?

    Idd. en trouwens ookal zouden die door amerika egoïstiser en dikkenekerig worden da boeit mij geen shitt! zolang ze maar goede muziek blijven maken <3.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH



    Woow.! ik ben het zo erg met je eens!
    waarom gunnen jullie ze niet gewoon het succes:O
    zoals ik doe en alle mensen die het er ook mee eens zijn!
    Zet mij maar op je lijst! ik ben het zeker met je eens!
    x


    Winter is coming.