• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    Hee.!
    Je hebtt echt gelijk hoorr.
    ik heb ook een paar op msn die klagen dat ze ons laten stikken.
    maar das gwn Echt niet waar.
    ik snap het ook wel dat ze willen doorbreken.
    had ik zelf ook wel gewiltt als ik beroemdd was orr ! ^^
    Ik.. Gun hun het,, En hoop echt dat ze het luktt.
    TUURLIJK luktt dat wel.!! ^^
    Want ze zijn gwn De bestteeeee(H)
    I Love Tokio Hotel! (flower)

    xxxx (K)

    ik ben het met je eens!!!
    respect
    Xx


    Love is the world. And that's make my smile.

    Je hebt zo gelijk! =D


    ~

    Ik ben totaal eens met jouw!^^

    ik wordt er egt zot vn vn al die mensen die ovr amerika bginnen te zage... Terwijl ze ons totaal niet laten stikke.xD


    Get outta my head!

    JIJ KRIJGT MIJN RESPECT <3 =D


    don't Worry...Be gay.

    Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH
    zet mij maar bij op de lijst; ik ga niks meer eraan toevoege, want jij hebt het allemaal al gezegd :')

    ik ben het ook met je eens

    ik ben het ook met je eens:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    whooeewh!! heel veel mee eens mense!!xD

    zijn er nog meer?????

    *ho0opt van wel..xD*

    mee eens ze komen vanzelf terug (:


    when words fail, music speaks.

    Hihi veel mensen delen mijn mening!x3


    I do not hook up.

    Ik hoop echt da ze binnenkort nog eens naar België komen, want ik heb tot hiertoe nog nie de kans gehad om naar 1 van hun concerten te gaan:(

    Maar ik gun het ze zéker en vast!!! Ze verdienen het echt wel!

    Xx..


    And the wheels just keep on spinnin'

    amerika is niet alless !!

    w8 maar dalijk woon th niet meer hier in Duitsland maar in amerika das altijd zo ik ben eidelijk blij dat we een geweldige band hebbn in Europa en dalijk weg !


    ...

    Helemaal mee eens!

    (H)


    Let's do this poo

    ik gun het ze! het is van iedereen de droom om in Amerika door te breken! ze komen toch ook af en toe naar europa? en ze hebben ook nog een prive-leven...dus ze hebben het hartstikke druk!


    dat moest er ff uit! xD


    Tears falling down because you break my heart...