• Tokio Hotel ons laat stikke voor Amerika!

    Mijn mening:

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde;)En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album rond 2008/2009! Dus niks klagen jullie(N)!
    ___________________________________________________

    Je bent pas een echte fan als je hun het succes in Amerika gunt het is altijd al hun droom geweest en nu gaat ie in vervulling wees gelukkig voor ze inplaats van boos dat ze niet naar ons komen en Amerika is ook nog eens 100 x groter dan Nederland / Belgie dus!

    Sorry als je dit niet wou horen maar ik moest het even kwijt!

    xxx Renee(H)

    MENSEN DIE HET MET ME EENS ZIJN:
    ElienxTHbill
    TWINcest
    PipiLangkous
    WhoaTOFU
    WeerwolfWilm
    mis1devel
    DEADxHEAD
    xXrawrrXx
    Adorablex483
    DooRainbow
    DanceGirl14
    HelloKuttyx3
    Kaede
    VamiperSs
    MrsTama
    SamxLiebe
    TH4everX
    HelloKathy
    TEDDYxFUCKER
    sayXkiss
    Tomneukerx3
    xPIAPOES
    DoraTRASH


    I do not hook up.

    ik ben het gewoon volkomen met je eens!


    i like cookies :Y)

    :D Gelukkig maar zeg en met die signeer sessie dat is diep gezonken van TH :S


    I do not hook up.

    :D Gelukkig maar zeg en met die signeer sessie dat is diep gezonken van TH :S


    Ik vond het gwn grappig toen ik het las xD

    Naja , ze doen wat ze willn xD

    Ik zie me er nog niet naartoe gaan..

    meer iets voor Hysterische fans xD

    Laterzzz


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ik ben het ook met je eens:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    hou aub op met dat

    Als je egt fan bent Dan...

    Menn Daar word ik geak van :S

    Elke Fan ziet het anders,

    Ze hoeven het iet allemaal Zo te zien als jullie ;)

    En Trouwens ik vind dat Bill Fucking verwaand word door die America

    Zo dat is Mijn mening.

    Don't Like it ?

    I DON'T GIVE A SHIT!


    (ben niet boos, ma zo is me mening)


    I solemny swear i am up to no good

    Oii
    Ik ben het eens met je, maar ik vind het er gewoon over dat ze eerst een award moeten winnen in Amerika, eer ze hier een signeersessie houden.
    Ik bedoel..ze zijn al 1jaar hiero bekend, en totaal nog niet zo lang in Amerika. En dan houden ze daar een signeersessie ;S
    Nu ja even voor de duidelijkheid; IK GUN HET HUN WEL! Het is/was hun droom om daar te kunnen doorbreken. Zolang zij gelukkig zijn, ik ook! Maar dat van die award winnen eer ze in Europa signeersessie houden, vind ik erover, sorry ;$


    -

    hou aub op met dat

    Als je egt fan bent Dan...

    Menn Daar word ik geak van :S

    Elke Fan ziet het anders,

    Ze hoeven het iet allemaal Zo te zien als jullie ;)

    En Trouwens ik vind dat Bill Fucking verwaand word door die America

    Zo dat is Mijn mening.

    Don't Like it ?

    I DON'T GIVE A SHIT!


    (ben niet boos, ma zo is me mening)

    Bill is altijd al verwaand (ego) geweest alleen tsjaa sommige mensen komen daar laat achter ;) En waar vind je Bill dan verwaand?


    I do not hook up.

    Ik vind Bill eigelijk niet verwaand, en ik heb ook geen probleem met die signeersessie en dat feest hier.. -_-


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)
    Bill is altijd al verwaand (ego) geweest alleen tsjaa sommige mensen komen daar laat achter ;) En waar vind je Bill dan verwaand?


    Ik Word gewoon helemaal Kriebelig Als ik hem zie

    Waarom? Weet k niet x'D

    maar net zoals Die Signersessie

    Van Welk land het Meest Stemt, Daar gaan ze heen,

    Wtf Wat is dat Voor Fucking omkoperij -_-

    WThever I hate Th en dat zal wel zo blijfe

    Give Me Escape the fate <3
    Mét Ronnie :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ik bne het oook helemaal eens!

    amen!


    i need you like a heart needs a beat.

    Kvind dat je helemaal gelyk hebt. Mss dachten de Duitse fans net hetzelfde toen ze in Europa doorbraken. Ze zijn van ons!! Vergeet het! Ze zijn van niemand (buiten van hunzelf)!! En daar moet je je nu eenmaal by neerleggen!! Punt Amen en Uit!!!!!!!!


    Got up on the wrong side of life today

    :D Jej AMEN!!^^


    I do not hook up.

    Hahaha Ja hea die mensen zeuren gewoon TUVEELL
    Hun hebben Juist geluk want zommige artiesten die KUNNEN niet een doorbreken in America omdat ze te SLECHT zijn (denk ik) hihihi Maar hun zijn gewoon freaking AMASINGG en dat vinden die Amerikanen Ook En hun willen ook wel effe proviteren van Die lekkere Bill en Tom en jaa dat is begrijpelijk!!


    Hihihihiiii !!

    BAAYYYY <3

    Mee eens, als je het wilt maken in Amerika moet je daar maanden touren. Wij hebben zelf ook artiesten gehad die wilden doorbreken daar, maar omdat zij niet tourden daar werden ze er ook niet beroemd.

    Yes !^^ I love you die ddit vinden (H)


    I do not hook up.