• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Freakdog schreef:
    Ik ga al on-topic.
    Zoals ik zei, ik ben er alleen als het op CS komt.

    [/Ik heb het niet specifiek over Autisme. Een Autistische Stoornis is heel iets anders]

    En dan hebben jullie allemaal de eer om Rady te ontmoeten.


    Weet je, dat jij iemand via internet volledig denkt te kennen en daar zelf psychische conclusies uit denkt te kunnen trekken zegt meer over jou dan over mij. (:
    Denk a.u.b een beetje beter na voor je iemand geestelijk ziek noemt. Dan zal ik ook proberen netjes te blijven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom zovaak overstappen? Er gaat een trein en een metro rechtstreeks heen?

    vanaf mij niet.
    ik moet vanuit Spijkenisse komen en zo'n site zegt dat ik dan 2 keer over moet stappen.

    Average schreef:
    (...)
    vanaf mij niet.
    ik moet vanuit Spijkenisse komen en zo'n site zegt dat ik dan 2 keer over moet stappen.


    Vanaf Spijk ... volgens mij komt daar een metro, ik weet alleen niet of die meteen doorgaat, maar je zou als je met de metro reist in principe max 1x over hoeven te stappen via centraal als het al nodig is.
    Not 100% sure tho.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Rosyln schreef:
    Vrolijke boel hier!
    Ik snap het probleem niet zo als we op Centraal of Alexander afspreken, en dan later gewoon naar het andere punt toelopen.
    Ik heb zelf namelijk ook geen OV kaart, ik ga namelijk altijd gewoon met de fiets overal naartoe en anders gebruik ik de Randstadrail met strippenkaart. Metro of iets dergelijks gebruikt ik nooit.
    Inderdaad he, ik zie ons al allemaal gezellig door Rotterdam lopen..


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Inderdaad he, ik zie ons al allemaal gezellig door Rotterdam lopen..


    Centraal en Alexander liggen ongeveer een halfuur reizen van elkaar vandaan. Dat loop je niet even.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Centraal en Alexander liggen ongeveer een halfuur reizen van elkaar vandaan. Dat loop je niet even.
    Maar ik had het ook niet over het lopen van A naar C. Ik had het over haar (sarcastische) opmerking dat het hier een gezellige boel was.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hoe dan ook. We gaan naar de locatie die de meeste stemmen krijgt. Hoe je het ook went of keert, en uiteindelijk gaat het alleen maar om het meeten, dat moeten we niet vergeten.


    it's so empty living behind these castle walls

    En ik stel voor dat we NU gaan ophouden met ruzie maken. We gaan gewoon verzamelen op het punt waar de meeste mensen op hebben gestemd. Deal with the location, of kom gewoon niet, klaar.


    Life is hard and then we die

    Stemmen tot donderdag middernacht, dan kijken we naar de uitkomst.


    it's so empty living behind these castle walls

    MamaHert schreef:
    (...)

    Vanaf Spijk ... volgens mij komt daar een metro, ik weet alleen niet of die meteen doorgaat, maar je zou als je met de metro reist in principe max 1x over hoeven te stappen via centraal als het al nodig is.
    Not 100% sure tho.


    Dat is zo, als je naar centraal reist, kan je daar overstappen op een andere metro die rechtstreeks daarheen gaat. Das dus 1x. En je kan daar ook op de trein stappen trouwens, maar dat is duurder.
    Maar sommige sites zijn gewoon echt raar. Die geven rare tijden en rare bussen en trams en metro's terwijl het ook vet makkelijk kan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Kijk wat je aanricht Sam!
    Moet je nou perse die kabouter zien? Dan kan je ok voor 1,99 met de metro vanaf alexander, stap je ervoor uit en dan zet ik je op de foto met dat pokkeding.

    Rustig. Ik ben niet de enige die graag naar centraal wilde en als het zo'n probleem is gaan we gewoon naar Alexander. No big deal.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    En ik stel voor dat we NU gaan ophouden met ruzie maken. We gaan gewoon verzamelen op het punt waar de meeste mensen op hebben gestemd. Deal with the location, of kom gewoon niet, klaar.

    Amen!


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    En ik stel voor dat we NU gaan ophouden met ruzie maken. We gaan gewoon verzamelen op het punt waar de meeste mensen op hebben gestemd. Deal with the location, of kom gewoon niet, klaar.


    Ik hou me bek, maar het ging me niet over de locatie maar over wat mensen zeggen over mijn geestelijke toestand. -.-'


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb alles op deze 9 pagina's gemist- maar ik ben en blijf voor de AH To Go in station Alexander. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Freakdog schreef:
    Ik ga al on-topic.
    Zoals ik zei, ik ben er alleen als het op CS komt.

    [/Ik heb het niet specifiek over Autisme. Een Autistische Stoornis is heel iets anders]

    En dan hebben jullie allemaal de eer om Rady te ontmoeten.

    Naoooom, kom please gewoon? Ik wil jou weer een keertje zien enzo en ik wil Rady ook zien. Is Alexander te ver voor je dan? c:


    Hope goes lost but never dies.