• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry sorry sorryyyyyy!
    -Snik- Ik kan niet...
    De verjaardag van mn BFF word op die zelfde dag geviert, we gaan dan met zn allen naar de visagiste om profecioneel te leren opmaken :9~
    De visagita kan héél misschien op 18 December maar reken er maar niet op :X

    EstrellaVida schreef:
    Sorry sorry sorryyyyyy!
    -Snik- Ik kan niet...
    De verjaardag van mn BFF word op die zelfde dag geviert, we gaan dan met zn allen naar de visagiste om profecioneel te leren opmaken :9~
    De visagita kan héél misschien op 18 December maar reken er maar niet op :X


    ik wens jou veel plezier ^^

    maar even over de voorgaande pagina's, waar is die drama nu goed voor geweest?!

    Hel schreef:
    (...)

    ik wens jou veel plezier ^^

    maar even over de voorgaande pagina's, waar is die drama nu goed voor geweest?!

    Het feit dat mamma niet gelooft dat ik voor mezelf kan op komen. >.< Ofja eigenlijk het feit dat ze nogal vaak denkt dat ik mijn eigen keuzes niet kan maken. En dit was er één die ik écht zelf wou maken!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Het feit dat mamma niet gelooft dat ik voor mezelf kan op komen. >.< Ofja eigenlijk het feit dat ze nogal vaak denkt dat ik mijn eigen keuzes niet kan maken. En dit was er één die ik écht zelf wou maken!


    ghehe die laatste opmerking sloeg niet op jou hoor ;)

    Tja, iedereen wilt naar een ander deel van R'dam. Eigenlijk hadden Gaby en ik niet eens moeten twijfelen en gewoon bij Alexander gebleven. Maarja. Iedereen wilt nu elkaar ervan overtuigen dat het ergens anders gehouden moet worden..


    it's so empty living behind these castle walls

    Naah er bestaat een kans dat ik niet eens mee mag. M'n pa wilt zegmaar een volwassene die meegaat met mij en Iris in de trein. T-T Hij gaat zelf niet, omdat hij niet bij ''een groepje meiden'' wilt staan en m'n moeder kan niet. Dus nu hopen dat Iris d'r moeder wel wilt..
    -draait duimpjes-

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Naah er bestaat een kans dat ik niet eens mee mag. M'n pa wilt zegmaar een volwassene die meegaat met mij en Iris in de trein. T-T Hij gaat zelf niet, omdat hij niet bij ''een groepje meiden'' wilt staan en m'n moeder kan niet. Dus nu hopen dat Iris d'r moeder wel wilt..
    -draait duimpjes-

    Vanuit waar moet je? Want technisch gezien ben ik een volwassene.


    No growth of the heart is ever a waste

    YoYoYoghurt schreef:
    Naah er bestaat een kans dat ik niet eens mee mag. M'n pa wilt zegmaar een volwassene die meegaat met mij en Iris in de trein. T-T Hij gaat zelf niet, omdat hij niet bij ''een groepje meiden'' wilt staan en m'n moeder kan niet. Dus nu hopen dat Iris d'r moeder wel wilt..
    -draait duimpjes-


    Helpt het niet als er volwassenen aanwezig zijn op het aanvangspunt? Ik ben 19, Assasin is geloof ik ook 18 of 19, Hel is volwassen en nog wel een paar geloof ik. Misschien kunnen ze een van ons bellen?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sniper schreef:
    (...)
    Vanuit waar moet je? Want technisch gezien ben ik een volwassene.


    Het komt wel goed, schatje. *Roos-Vicee*


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Helpt het niet als er volwassenen aanwezig zijn op het aanvangspunt? Ik ben 19, Assasin is geloof ik ook 18 of 19, Hel is volwassen en nog wel een paar geloof ik. Misschien kunnen ze een van ons bellen?

    Nee, hij wilt specifiek dat er een volwassene mee gaat in de trein. T-T


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Nee, hij wilt specifiek dat er een volwassene mee gaat in de trein. T-T

    Ik vermom me wel even.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sniper schreef:
    (...)
    Vanuit waar moet je? Want technisch gezien ben ik een volwassene.

    Ik moet vanuit Bodegraven naar Gouda, m'n pa wilt me dan nog wel naar Gouda station brengen, Dan zou ik samen met Iris met de trein naar Rotterdam gaan, alleen m'n pa wilt dus dat er een volwassene mee gaat.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rosyln schreef:
    (...)
    Ik vermom me wel even.(cat)

    Knotje in je haar, stelten aan je voeten. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ik moet vanuit Bodegraven naar Gouda, m'n pa wilt me dan nog wel naar Gouda station brengen, Dan zou ik samen met Iris met de trein naar Rotterdam gaan, alleen m'n pa wilt dus dat er een volwassene mee gaat.

    Oh damn, das vanuit de andere kant -thumb down-


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    Oh damn, das vanuit de andere kant -thumb down-

    Naah >.<


    *insert philosophical cringe expression here*