• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rosyln schreef:
    Whooohooo, kabouter Buttplug._O_
    Ik hoop dat ie me nog herkent van mijn laatste intieme ontmoeting met hem.. -zwijmel-
    wooh, tell us the details :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    ik wil ook :[ maar ik mag nie!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PURExANGEL schreef:
    ik wil ook :[ maar ik mag nie!!
    Waar woon je dan? Zeg je ouders dat het al vaker is gedaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Well, I wanted to go to PRIMARK
    Potverdorrie
    Daarom ging ik eigenlijk mee, verplaatsen jullie het weer! Not fair. Het centrum heb ik al vaak genoeg gezien nu.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Well, I wanted to go to PRIMARK
    Potverdorrie
    Daarom ging ik eigenlijk mee, verplaatsen jullie het weer! Not fair. Het centrum heb ik al vaak genoeg gezien nu.

    AHAHAHA, sorry. Ik lach je even uit :'(


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oke, omdat er veel meningsverschillen zijn heb ik een poll gestart. We kijken zo waar de users het liefste heen willen.

    De meeting@rotterdam moet gehouden worden in:
    - Rotterdam Alexandrium
    - Rotterdam Centraal

    klik hier voor de poll.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Oke, omdat er veel meningsverschillen zijn heb ik een poll gestart. We kijken zo waar de users het liefste heen willen.

    De meeting@rotterdam moet gehouden worden in:
    - Rotterdam Alexandrium
    - Rotterdam Centraal

    klik hier voor de poll.


    Alexandrium,
    Dat is overdekt, lekker met dit weer.
    Minder gevaarlijk. (voor de jonge kinders)
    Bijna alle winkels uit het centrum zitten daar ook.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alexandrium,
    Dat is overdekt, lekker met dit weer.
    Minder gevaarlijk. (voor de jonge kinders)
    Bijna alle winkels uit het centrum zitten daar ook.


    Niet alle winkels zitten daar ook, veel minder juist. Bij het centraal zijn ook overdekte plaatsen en in Alexander niet.
    En in het Alexandrium is de primark ook weer niet, die ligt op het oosterhof of één van die metro-haltes, maar dat is niet bij Alexandrium. En dan heb je dat gedoe met OV kaarten regelen weer. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Niet alle winkels zitten daar ook, veel minder juist. Bij het centraal zijn ook overdekte plaatsen en in Alexander niet.
    En in het Alexandrium is de primark ook weer niet, die ligt op het oosterhof of één van die metro-haltes, maar dat is niet bij Alexandrium. En dan heb je dat gedoe met OV kaarten regelen weer. :Y)


    Het is 1 halte van het Alexandrium af, het overdekte winkelcentrum is 2 seconden lopen vanaf Primark, dus daar moesten we sowieso heen dan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is 1 halte van het Alexandrium af, het overdekte winkelcentrum is 2 seconden lopen vanaf Primark, dus daar moesten we sowieso heen dan.
    Het was inderdaad de bedoeling om naar het overdekte gedeelte te gaan en die is dicht bij de primark ja.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Het was inderdaad de bedoeling om naar het overdekte gedeelte te gaan en die is dicht bij de primark ja.


    Nou, dan wordt het voor mij nog even kijken hoe ik moet komen want ik besefte gister pas dat gedoe van die OV. Ik kom wel, maar ik vind het toch echt onzinnig. In het centrum heb je zoveel meer en ook genoeg overdekte plekken. :/
    Maar goed, wat jullie willen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat maakt het sowieso uit waar we heen gaan? Een meeting gaat om de mensen die je meet, niet om de plaats ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ShinObsessed mag niet komen als we in de stad afspreken, dus het maakt wel iets uit.


    Your make-up is terrible

    Dat de meeste van ons nog meer geld uit moeten geven om bij de primark te kunnen komen maakt niet uit?

    Hel schreef:
    Dat de meeste van ons nog meer geld uit moeten geven om bij de primark te kunnen komen maakt niet uit?


    Dat was het orginele plan waarmee iedereen ingestemd had, sorry (:
    En ik zie niet in waarom je meer geld moet uitgeven?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 20:57 ]


    Your make-up is terrible