• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laatste reactie;

    Ace - Piraat.

    Ik kijk haar geschokt aan.
    'Engeland?' Nerveus bijt ik op mijn lip. In Engeland zouden ze ons het liefst aan de galg zien hangen. 'Oh eh.. hallo Josephine. Ik ben Ace Johnson,' en ik steek snel de hand uit om mijn schrik te verbergen.
    'De zee is mijn leven.' Ik besluit 'drank' en 'vrouwen' maar niet toe te voegen, net zo min als 'geslaagde plunderpartijen.' Wat heb ik eigenlijk wel voor nuttige eigenschappen waar een jonge vrouw als zij misschien van onder de indruk is? Wacht, ik weet het!
    'En ik kan lezen en schrijven,' zeg ik snel. 'Ik zal je wat laten zien, ben zo terug!' Ik wil haar een verhaal laten lezen waar ik in mijn vrije tijd mee bezig ben. Ik vlieg zo snel als ik kan weer naar het ruim, richting mijn prachtig ingerichte slaapcabine. Ace jongen, dit gaat de goeie kant op. Vroeg of laat ben je een rijk man! Ik kan wel in de handen wrijven van de voorpret alleen al. Ik schuif de gordijnen open op zoek naar mijn perkamentrollen en inktveer.
    'Bij Neptunus,' zeg ik van complete verbazing als ik zie wat, of wíe er op mijn bed ligt. Kwijlend buig ik me naar voren en aai heel zachtjes over haar wang. Ik draai me om en kijk spiedend de slaapzaal door. Geen kip te vinden. Die zijn natuurlijk allemaal in het bovendek. Ik sluit de gordijnen en wend me weer tot de jongedame die op bed ligt. Correctie: dít was nog nooit zo makkelijk geweest. Met alle voorzichtigheid schuif ik de deken bij haar vandaan en snuif haar geur op. De opwinding raast door mijn lijf. Ik aai langs haar blonde lokken. Dit kun je niet menen, wat een prachtige vrouw!
    [/u]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik moet elke keer lachen om Ace :') Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n freaking blij hoofd x'D

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Toen ik geen antwoord had gekregen was ik door gelopen naar buiten, het was best warm voor de tijd van het jaar. Ik keek even omhoog naar Kenneth die in zijn kraaiennest zat, dat bakje leek wel zijn thuis. Ik zag hem vaker daarboven dan beneden en ik had hem dan in de maand dat ik op het schip was dan ook bijna tot niet gesproken. Ik zag dat de zon al onder aan het gaan was, het gaf een vreselijk mooi uitzicht. Altijd had ik zonsondergang bijzonder gevonden en de heldere nachten dat het volle maan was ook, ik was maar een avond en nachtmens. Ik liep wat doelloos rond en dacht ondertussen na, inmiddels zat ik weer een maand op het schip.. Ik had het undercover zijn al langer volgehouden dan ik had gedacht. Ik was best fijn gebouwd, kleiner dan de meeste, was niet harig of iets dergelijks en al die kleine dingetjes.. Het waren net puzzelstukjes en als je ze samen voegde dan kwam je al gauw tot de conclusie dat ik geen man was, in mijn ogen dan. Blijkbaar was dat niet zo, want ik was nog steeds niet ontdekt. Waarschijnlijk dachten ze dat een vrouw zoiets niet zou doen of durven, dan hadden ze me blijkbaar onderschat. Mochten ze er trouwens achter komen, dan had ik altijd nog plan B. Jahoor, ik redde me prima. Ik had ook geen heimwee, alleen naar het lekkere eten thuis. Het eten op het schip was niet iets wat je bepaald een luxe maaltijd noemde, maar dat moest ik maar voor lief nemen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clara - Dame

    Mijn droom was werkelijk geweldig. Ik keek naar de zonsopgang toen ik plots een stem achter me hoorde. 'Clara, je bent zo mooi, ik wil je' Ik herkende de stem uit duizenden. 'Olivier' zei ik met een glimlach.

    Ik draaide me om in mijn slaap en voelde opeens een windvlaag langs mijn schouder. Ik had geen zin om mijn ogen te openen dus hield ik ze dicht, het was vast niets. 'Olivier, Olivier' zuchtte ik in m'n slaap.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:13 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Joshephine
    Even twijfel ik als hij zijn hand uit steekt, maar omdat ik niet onbeleefd wil lijken neem ik hem toch aan. Ik ben onder de indruk als hij me vertelt dat hij kan lezen en schrijven. Waar ik vandaan kom is het normaal dat mannen kunnen lezen en schrijven, maar ik had nooit verwacht dat matrozen dat ook konden. Ik kan zelf ook schrijven, maar het wordt minder verwacht van vrouwen. Toch is het handig om brieven te schrijven aan vriendinnen. Ik knik naar hem als hij zegt dat hij wat gaat ophalen. Ik kijk weer uit over de zee, naar de zonsondergang. Hoe lang zouden we hier nog moeten blijven?

    Olivier
    Ik verstijf als ze haar hand op mijn bovenarm legt. Die zag ik niet aankomen. Ik knik naar haar als afscheid, en aai Torrap nog eens over zijn kop. Langzaam loop ik weer naar mijn bureau en pak de kaarten. Waar was ik gebleven? Oja, Tortuga. Eens kijken..

    Felix - Piraat.

    'Mais, bien sûr, mademoiselle. Le français c'est la plus belle langue du monde, c'est la langue de l'amour, non?' Antwoordde ik vlotjes, met een feilloos Frans accent. Had dat spioneren voor die fransozen toch nog wat opgebracht. Behalve geld dan. En mijn ondergang. 'Maak je maar geen zorgen, Maxime, ik kan je verzekeren dat de kapitein goed voor uw vriendinnnen zal zorgen, net zoals hij goed voor zijn crew zorgt,' glimlachte ik terwijl ik haar glas vulde met de wijn. Dat we wel een scheepsbeschuit met levende krioelende maden er in voorgeschoteld kregen, hield ik maar achterwege. Dit soort voedsel was zeldzaam, het was al een wonder dat die kok dat uit het magazijn had weten te halen. Mij kon het weinig schelen, zoals hij zijn groot bakkes maar hield tegen de rest van de crew.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Even een abo nemen


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ace - Piraat.

    Eigenlijk heb ik geen idee hoe lang ik al bij haar neer gehurkt zit. Wat deed ik hier eigenlijk ook alweer? Oh.. ja, dat is waar ook: mijn verhaal opzoeken. Ik heb een veel beter idee, bedenk ik me met pretoogjes en een enorme grijns. Ik knoop mijn laarzen los en schuif zo voorzichtig mogelijk de jongedame aan de kant, zodat er ruimte voor mij vrij komt. Ik ga met uiterste voorzichtigheid naast haar liggen en aai nogmaals langs haar wang. Zal ik haar wakker maken?
    Dan hoor ik haar vaagjes 'Olivier,' zeggen. Ik trek een wenkbrauw op. Die droomt vast dat ze zich met de kapitein aan het vermaken is. En wat voor een piraat zou ik zijn om daar geen voordeel uit te trekken?
    'Olivier is hier,' fluister ik en aai door haar blonde lokken. Ik volg nauwlettend haar gezichtsuitdrukking. Volgens mij denkt ze écht dat ik de kapitein ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maxime - Dame.

    Lachend klap ik even in mijn handen. 'Chapeau,' roep ik, hopend dat het goed Frans is. Er is geen ontkenning mogelijk, een Frans sprekende man is onweerstaanbaar.
    'Hm,' beantwoord ik de rest, 'je hebt een geweldige kapitein, beleefd ook. Die ene daarentegen, ach ik weet zijn naam niet. Maar hij heeft van dat lange bruine haar,' zeg ik en ik maak er wat gebaren bij om een beeld te vormen. 'Die heeft ze volgens mij niet allemaal op een rijtje. Begon over plunderen, dat doen jullie toch niet?'
    De kip is intussen genoeg afgekoeld en aangezien er geen bestek is, pulk ik zo voorzichtig mogelijk een stukje los. Het smaakt heerlijk en vers, weer iets wat ik niet had verwacht. Als ik nu maar niet onder het kippen vet zit, dan zou ik echt voorschut staan tegenover Felix. Aan zijn litteken ben ik intussen gewend, het staat prima bij zijn gezicht, eigenlijk. Hoewel ik betwijfel of er überhaupt iets is wat hem niet staat.


    everything, in time

    Felix - Piraat

    Ace! Godverdomme, die achterlijke kloot had zijn mond weer voorbij gepraat. Ik wrong mijn gezicht in een spijtige uitdrukking. 'Ach ja. Ace. Die ken ik wel. De arme jongen heeft een paar zonneslagen teveel gehad,' vertelde ik, alsof ik het echt heel erg vond voor hem. Die halvegare was nooit een van mijn favoriete crewleden geweest. 'Hij kruipt vaak vanboven in de masten, waar de zon het sterkst is. Op den duur is het gewoon teveel. Hij slaat vaak wartaal uit. Nooit weet ik wat ik moet geloven en wat niet,' Ik zuchtte lichtjes en stak het laatste stukje appel in mijn mond, terwijl ik observeerde hoe ze kleine stukjes kip in haar mond stak. Eigenlijk was ze echt heel mooi, bedacht ik met een klein glimlachje als ik zag hoe er wat kip aan haar mond was blijven hangen. 'Staat u mij toe,' deed ik terwijl ik het stukje met mijn duim weg wreef en opnieuw een verlegen houding aannam.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Joshephine
    Nadat ik een paar minuten op de reling heb geleund en naar het water heb gestaard begin ik me af te vragen waar Ace blijft. Misschien kan hij zijn spullen niet vinden. Ik draai me om en zie een van de dames staan. Of.. Ik sla een hand voor mijn mond om een giechel te onderdrukken. Het is een piraat. Hij stond zo.. damesachtig, dat ik even dacht dat het een van mijn vriendinnen was. Ik draai me weer om en staar over het water. Ik begin ongeduldig te worden. Mensen horen me niet te laten wachten, al helemaal matrozen niet. Ik loop naar de andere piraat toe en tik op zijn schouder. Misschien weet hij waar ik Ace moet zoeken. "Excuseert u me, zou ik u wat mogen vragen?"

    Olivier
    Ik verstijf als ze haar hand op mijn bovenarm legt. Die zag ik niet aankomen. Ik knik naar haar als afscheid, en aai Torrap nog eens over zijn kop. Langzaam loop ik weer naar mijn bureau en pak de kaarten. Waar was ik gebleven? Oja, Tortuga. Eens kijken..

    Kenneth.

    De tijd was na zijn gevoel voor bij gevlogen, maar hij had zich geen minuut verveeld. Het uitzicht was echt prachtig. Gets, nu klonk hij net een wijf. Hij schudde zijn hoofd en rekte zich uit. Het was tijd om terug te keren naar het dek. Heel even werpte hij een blik op het dek, hij zag niemand. Lenig klom hij uit het kraaiennest en ging via het net terug naar het dek. Hij rekte zich opnieuw uit en wou terug lopen naar het ruim. Terwijl hij liep keek hij nog even naar de zonsondergang en knalde daardoor tegen wat vaten op.

    Maxime - Dame.

    De arme man, nu begreep ik waarom hij zo graag aan land wilde. 'Het komt vast wel goed,' zeg ik bemoedigend als ik zijn gezicht zie.
    "Sta me toe," hoor ik hem zeggen en ik heb geen idee waar hij het over heeft. Maar als hij met zijn duim over mijn mond wrijf snap ik het pas. 'Sorry,' verontschuldig ik me, een beetje overweldigt bij zijn zachte aanraking. Maxime, wat ben je ook een sukkel. Ik wrijf met mijn hand langs mijn mond en staar weer even naar de grond. Ik bijt hard op mijn lip en dwing mezelf weer omhoog te kijken, met een vurige hoop dat ik niet bloos. 'Spreek je nog meer talen, buiten Frans?'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:44 ]


    everything, in time

    whahaha x'D Poor Jack.. Abby :x
    Stel je voor dat het echt een man was, dat was zielig geweest :a

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Plotseling tikte iemand op mijn schouder en haalde me daarmee uit mijn gedachten, ik keek naar de vrouw die vroeg of ze wat mocht vragen.
    ''Sure, vraag maar.'' ik glimlachte vriendelijk naar haar, plots hoorde ik een hoop herrie en toen ik omkeek zag ik Kenneth tussen de vaten liggen. Ik kon het niet helpen en schoot in de lach, het was gewoon een grappig gezicht. Ik grijnsde en keek naar 'm.
    ''Kenneth, alles oké?'' riep ik 'm toe, hoe kreeg hij het voor elkaar tegen die vaten te lopen? Ze stonden helemaal aan de kant, expres zodat niemand er tegen aan zou lopen en wat deed hij? Hij knalde ze allemaal om ver. Hij was zeker aan het dagdromen over die vrouwen aan boord.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kenneth.

    Wat een domkop was hij toch ook, welke oen liep nou tegen wat vaten op. Toen hoorde hij een stem, die vroeg of alles Oke ging. Zijn hoofd kreeg een knal rode kop en keek naar Jack. ' Mjah, gaat wel. ' murmelde hij en kwam snel overeind. Daarna keek hij naar de vaten en zuchtte diep. Nu mocht hij die dingen ook nog opruimen ook. Langzaam begon hij ze weer overeind te zetten.

    Ja idd XD

    Joshephine
    Ik lach als ik de piraat zie die is gevallen. Hij staat al weer op, dus is er blijkbaar niets ergs aan de hand. Ik draai me weer tot de piraat en glimlach. "Ik vroeg me af of u misschien wist waar Ace zijn schrijfspullen bewaard. Hij is namelijk net wat gaan halen, ziet u, maar hij is nog steeds niet terug."

    Olivier
    Ik kijk op als ik boven een hoop gerommel hoor. Ik spring op en loop snel het dek op. Daar zie ik Kenneth die een aantal tonnen heeft omgegooid. Ik schud met mijn hoofd en loop op hem af. "Hier, ik help je wel even om het recht te zetten."