• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ja, het originele plan was d=om er naartoe te lopen, niet iets over OV? en ik denk dat de meeste nu toch liever naar centraal gaan, omdat het makkelijker is, meer winkels zitten, en toch geld scheelt omdat degene die toevallig niet in rotterdam wonen allerlei extra kosten krijgen

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 20:59 ]

    Hel schreef:
    ja, het originele plan was d=om er naartoe te lopen, niet iets over OV? en ik denk dat de meeste nu toch liever naar centraal gaan, omdat het makkelijker is, meer winkels zitten, en toch geld scheelt omdat degene die toevallig niet in rotterdam wonen allerlei extra kosten krijgen



    Ik snap ook niet waarom iedereen het over OV heeft x'D Je kan er gewoon naartoe lopen, het is minder ver dan als je van Centraal naar de stad moet lopen hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ik snap ook niet waarom iedereen het over OV heeft x'D Je kan er gewoon naartoe lopen, het is minder ver dan als je van Centraal naar de stad moet lopen hoor.


    Vanaf centraal sta je meteen al in de stad. :')
    En vanaf de metro kun je ernaartoe lopen ja. Voor de metro heb je OV nodig, net als voor de bus en de tram.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Vanaf centraal sta je meteen al in de stad. :')
    En vanaf de metro kun je ernaartoe lopen ja. Voor de metro heb je OV nodig, net als voor de bus en de tram.


    Ja maar als je naar de winkels wilt, de koopgoot, moet je toch een eind lopen hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja maar als je naar de winkels wilt, de koopgoot, moet je toch een eind lopen hoor.


    meid je bent toch geen 80?xD er zitten zoveel winkels in het centrum, de koopgoot is ook maar een klein onderdeel, en vind ik persoonlijk nog niet eens zo heel interessant :')

    Jeez, kom op zeg, stem gewoon op die poll en voor de rest niet zo zeiken. Meeste stemmen zullen toch wel gelden, hoe je het ook wendt of keert. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Jeez, kom op zeg, stem gewoon op die poll en voor de rest niet zo zeiken. Meeste stemmen zullen toch wel gelden, hoe je het ook wendt of keert. :')
    A-mén.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hel schreef:
    (...)

    meid je bent toch geen 80?xD er zitten zoveel winkels in het centrum, de koopgoot is ook maar een klein onderdeel, en vind ik persoonlijk nog niet eens zo heel interessant :')


    Ik doelde gewoon op het lopen, wat iedereen naar het winkelcentrum in Alexandrium ineens te ver vind, en dit blijkbaar niet.
    Even serieus, waarom kutten jullie ineens zo als jullie het eerst goed vonden? Blijf lekker weg ._.


    Your make-up is terrible

    Ik vind eigenlijk alles goed, als ik er maar kom.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Ik vind eigenlijk alles goed, als ik er maar kom.(nerd)

    Laten we afspreken op de helft van de Afsluitdijk dan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Laten we afspreken op de helft van de Afsluitdijk dan :Y)

    Ja! Dan kan Nynk mee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lol ik wilde het bericht aanpassen, is kennelijk al gedaan 8D. Snelle mods hiero.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Lol ik wilde het bericht aanpassen, is kennelijk al gedaan 8D. Snelle mods hiero.

    Ghehehe.

    Sniper schreef:
    Lol ik wilde het bericht aanpassen, is kennelijk al gedaan 8D. Snelle mods hiero.


    Kijk wat je aanricht Sam!
    Moet je nou perse die kabouter zien? Dan kan je ok voor 1,99 met de metro vanaf alexander, stap je ervoor uit en dan zet ik je op de foto met dat pokkeding.


    Your make-up is terrible

    Ik voorzie nu al dat hoe dan ook de groep toch wel uiteen gaat vallen in kleinere groepjes, waar we ook heen gaan. Als er nu zoveel meningsverschil is kan dat bijna niet anders. -.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell