Gaby, er moest toch een volwassene mee? Als er minstens 3 19 jarige komen is het toch ook wel goed? Vraag je vader dat. Als hij nog nee zegt vraag ik m'n moeder.
Washington schreef:
Gaby, er moest toch een volwassene mee? Als er minstens 3 19 jarige komen is het toch ook wel goed? Vraag je vader dat. Als hij nog nee zegt vraag ik m'n moeder.
Hij blijft maar zeggen dat 1 van jouw ouders mee moet in de trein. >>.<<
DaKrulliCode schreef:
(...)
Met een groepje van Hel, Sniper, ik, en nog wat 18 en 18+ers (ik ben geen 18+ maar ik ga soieso met Sniper reizen),
is het toch ook veilig in de trein?
Maarja, vaders idd.
Ja, dat vond ik ook. Met vier man ipv één moeder reizen is een stuk veiliger, ook qua aantal gezien maar mijn logica zal wel niet kloppen ofzeuh.
Hopelijk lukt 't :]
misschien is het een idee dat iedereen gewoon even kort zegt waar hij/zij naartoe wil, en dat, sniper in dit geval, gewoon centraal of alexandrium achter de username zet, gezien 30 mensen hebben gestemd, en er maar 19 mee gaan? lijkt me al een stuk eerlijker (:
Hel schreef:
misschien is het een idee dat iedereen gewoon even kort zegt waar hij/zij naartoe wil, en dat, sniper in dit geval, gewoon centraal of alexandrium achter de username zet, gezien 30 mensen hebben gestemd, en er maar 19 mee gaan? lijkt me al een stuk eerlijker (: