• Ik wilde mijn mp3 weer vullen met muziek. Er zitten drie van die gaten in. Alledrie geprobeerd, maar lukt niet. En dan staat er op mijn mp3 ´Charging´ Hij laadt dus op.....

    Wie kan me helpen?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Srry, maar ik snap t niet helemaal :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik heb geen flauw idee. dat heb ik ook met mijn mp3 en pc bij me pa..
    hier op de laptop en pc boven doet tie et gwn en bij me pa is die dan aan et opladen o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb je het boekje van je MP3 nog? Neem die er dan bij of zoek rond op internet...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wtf, drie gaten in je mp3? o__o
    sorry, géén idee.


    Hope goes lost but never dies.

    Nee,er zat niet eens een boekje erbij! Ik ga het gewoon om de paar minuten probere, want na een tijdje moet hij het gewoon doen..!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nightshade schreef:
    wtf, drie gaten in je mp3? o__o
    sorry, géén idee.

    Met die 3 gaten bedoelt ze waarschijnlijk de poorten, zoals de USB dingens enzo. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    (...)
    Met die 3 gaten bedoelt ze waarschijnlijk de poorten, zoals de USB dingens enzo. (:



    Dat ja,en het werkt nog steeds niet.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    (...)


    Dat ja,en het werkt nog steeds niet.

    Nja, zelf ken ik er ook niets van dus sorry! ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    3 GATEN?

    Het verschilt per MP3 hoe dat werkt, bij mij zegt hij ook gewoon dat hij oplaadt, maar hij verbindt wel gewoon met de pc. En anders moet je misschien eens een andere computer gebruiken, checken of je écht het juiste kabeltje hebt of naar de klantenservice van de winkel gaan (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan