• Waarom is er een speciaal forum voor Tokio Hotel? Dat kan toch bij muziek of artiesten?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 14:45 ]

    Daar ben ik het helemaal mee eens. Slaat ook echt nergens op. Het is toch geen Tokio hotel fansite? :S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk omdat hier (vroeger) nogal veel TH-fans zaten/zitten.


    I am an idiot, I move.

    Hush schreef:
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Slaat ook echt nergens op. Het is toch geen Tokio hotel fansite? :S


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Omdat het hier altijd overvol zat met Tokio hotel. Er was ook een filter. Anders zou het hele forum bedolven worden onder TH-topics.
    Denk ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tsja omdat er nou eenmaal ontzettend veel topics over tokio hotel gemaakt werden :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In het begin van Quizlet, dat jullie waarschijnlijk nog niet meegemaakt hebben, was het hier vooral een Tokio Hotel-uitlaatklep. Vandaar dat er een apart forum er voor werd gemaakt. Dat was ook makkelijker met de filter voor Tokio Hotel, dan zag je niet de hele tijd al die dingen die over Tokio Hotel gingen.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    In het begin van Quizlet, dat jullie waarschijnlijk nog niet meegemaakt hebben, was het hier vooral een Tokio Hotel-uitlaatklep. Vandaar dat er een apart forum er voor werd gemaakt. Dat was ook makkelijker met de filter voor Tokio Hotel, dan zag je niet de hele tijd al die dingen die over Tokio Hotel gingen.

    Inderdaad ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maar er worden er nu ook heel veel over Justin bieber geopend dusjaa.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sydan schreef:
    Maar er worden er nu ook heel veel over Justin bieber geopend dusjaa.

    Er komen nu geen aparte subforums meer voor Bands of artiesten, ook geen filters omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt.


    your eyes are like stars in the night.

    Sydan schreef:
    Maar er worden er nu ook heel veel over Justin bieber geopend dusjaa.

    Meer haat-topics. (; En lang niet zoveel topics als er destijds bij Tokio Hotel geopend werden. (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 15:09 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Meer haat-topics. (; En lang niet zoveel topics als er destijds bij Tokio Hotel geopend werden. (:
    Vind ik hem toch beter dan Tokio Hotel (A) (Mijn mening) (lol)

    Poseidon schreef:
    In het begin van Quizlet, dat jullie waarschijnlijk nog niet meegemaakt hebben, was het hier vooral een Tokio Hotel-uitlaatklep. Vandaar dat er een apart forum er voor werd gemaakt. Dat was ook makkelijker met de filter voor Tokio Hotel, dan zag je niet de hele tijd al die dingen die over Tokio Hotel gingen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Poseidon schreef:
    In het begin van Quizlet, dat jullie waarschijnlijk nog niet meegemaakt hebben, was het hier vooral een Tokio Hotel-uitlaatklep. Vandaar dat er een apart forum er voor werd gemaakt. Dat was ook makkelijker met de filter voor Tokio Hotel, dan zag je niet de hele tijd al die dingen die over Tokio Hotel gingen.


    Never forget the things that make you smile

    Poseidon schreef:
    In het begin van Quizlet, dat jullie waarschijnlijk nog niet meegemaakt hebben, was het hier vooral een Tokio Hotel-uitlaatklep. Vandaar dat er een apart forum er voor werd gemaakt. Dat was ook makkelijker met de filter voor Tokio Hotel, dan zag je niet de hele tijd al die dingen die over Tokio Hotel gingen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.