• Ik las net een aantal keer op twitter dat TMF morgen bekend zou gaan maken dat ze ermee stoppen.. Gaan we dit geloven of niet?


    Never give up on things that make you smile.

    Jaa, ik hoorde het vanochtend op het Journaal..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stripe schreef:
    AMSTERDAM - Een woordvoerder van muziekzender TMF heeft donderdag bevestigd dat de zender dit voorjaar gedeeltelijk zal verdwijnen. TMF zendt dan nog maar uit tot 15.00 uur.

    De woordvoerder liet dat weten in het radioprogramma van Giel Beelen en benadrukt dat er geen vj's ontslagen worden. Comedy Central zal na 15.00 uur op het kanaal gaan uitzenden
    Volgens dagblad De Pers hebben bronnen bij de muziekzender laten weten dat het al een tijdje niet goed gaat met de zender. Zo zou er een gebrek aan kijkcijfers en advertentie-inkomsten zijn. Gedurende de nacht blijft TMF digitaal te bekijken.
    Donderdagmiddag zal TMF een persconferentie houden waar meer tekst en uitleg worden gegeven.

    Uitzenden
    TMF, Comedy Central en de kinderzender Nickelodeon zijn allen onderdeel van MTV Networks. Nickelodeon, dat nu nog de zender deelt met Comedy Central, gaat voortaan 24 uur per dag uitzenden. Tegelijkertijd wordt het nieuwe station Kindernet gelanceerd. De zender is een samenwerking tussen Nickelodeon en het Vlaamse Studio 100.


    Wtf, Kindernet?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    RINGDINGDONG schreef:
    Beter, TMF is de laatste tijd ook minder muziek en meer programma.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het is echt waar, het kwam vanochtend (om half acht om precies te zijn) op Sky-radio. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat mag niet! O.O


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    RINGDINGDONG schreef:
    Beter, TMF is de laatste tijd ook minder muziek en meer programma.

    Soulsavers schreef:
    wtf, als ze dat zouden doen, wat is de reden? Ze draaien toch heel goed en zo?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Turnsole schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeen!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Grizzly schreef:
    waar moet ik dan south park kijken?! ik heb geen onbeperkt internet hoor!


    TMF zendt geen South Park uit..? (cat)

    OT: Ach, ik denk dat het zo wel beter is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maar, op welke zender kijken we dan de top-40 en zo? MTV zendt alleen vage muziek uit en zo, dus dat vind ik niets.
    Ja kut.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    het komt alleen nog maar digitaal ofzo..

    Stripe schreef:
    AMSTERDAM - Een woordvoerder van muziekzender TMF heeft donderdag bevestigd dat de zender dit voorjaar gedeeltelijk zal verdwijnen. TMF zendt dan nog maar uit tot 15.00 uur.

    De woordvoerder liet dat weten in het radioprogramma van Giel Beelen en benadrukt dat er geen vj's ontslagen worden. Comedy Central zal na 15.00 uur op het kanaal gaan uitzenden
    Volgens dagblad De Pers hebben bronnen bij de muziekzender laten weten dat het al een tijdje niet goed gaat met de zender. Zo zou er een gebrek aan kijkcijfers en advertentie-inkomsten zijn. Gedurende de nacht blijft TMF digitaal te bekijken.
    Donderdagmiddag zal TMF een persconferentie houden waar meer tekst en uitleg worden gegeven.

    Uitzenden
    TMF, Comedy Central en de kinderzender Nickelodeon zijn allen onderdeel van MTV Networks. Nickelodeon, dat nu nog de zender deelt met Comedy Central, gaat voortaan 24 uur per dag uitzenden. Tegelijkertijd wordt het nieuwe station Kindernet gelanceerd. De zender is een samenwerking tussen Nickelodeon en het Vlaamse Studio 100.

    Wahoo weer 24/7 Nickelodeon, ja sorry mensjes, maar ik kijk bijna nooit TMF. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Wahoo weer 24/7 Nickelodeon, ja sorry mensjes, maar ik kijk bijna nooit TMF. ;$

    24/7 nickelodeon is juist slecht, nu willen kinderen juist niet naar bed 's avonds omdat ze nickelodeon willen kijke, mijn zusje wou wel naar bed omdat er ietd saais op comedy central komt na nickelodeon.. dit word nog een marteling voor mijn vader. (krul) zolang ze maar veeeeeel heeeeel veeeel spongebob gaan uitzenden vind ik alles goed. :9~


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    24/7 nickelodeon is juist slecht, nu willen kinderen juist niet naar bed 's avonds omdat ze nickelodeon willen kijke, mijn zusje wou wel naar bed omdat er ietd saais op comedy central komt na nickelodeon.. dit word nog een marteling voor mijn vader. (krul) zolang ze maar veeeeeel heeeeel veeeel spongebob gaan uitzenden vind ik alles goed. :9~

    Vroeger deden ze na 20.00 uur SpongeBob in het Engels uitzenden, dat vond ik cool.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 23:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Vroeger deden ze na 20.00 uur SpongeBob in het Engels uitzenden, dat vond ik cool.

    Spongebob in het Engels is niet leuk. Die stemmen zijn dan zo lelijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.