• Ik las net een aantal keer op twitter dat TMF morgen bekend zou gaan maken dat ze ermee stoppen.. Gaan we dit geloven of niet?


    Never give up on things that make you smile.

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeen!


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    http://mobile.twitter.com/mauricewijnen/status/29611476513

    Een van de vele tweets.


    Never give up on things that make you smile.

    Lol, damn. Ik vond altijd dat ze leukere muziek hadden dan Jim, om de een of andere reden. ;o

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 23:57 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet niet of het echt is hoor, t zou net goed een stomme roddel kunnen zijn.


    Never give up on things that make you smile.

    Ik hoor het van meerdere mensen.. Maar we zullen het moeten afwachten he..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nooo D: dat mag gewoon niet ! op dit moment kijk ik tmf. en het is de enige zender waarvan ik hou !


    Life is a beautiful struggle

    Beter, TMF is de laatste tijd ook minder muziek en meer programma.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Beter, TMF is de laatste tijd ook minder muziek en meer programma.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Neeeein! Dat is de enige zender waar ik vaak naar kijk >.<


    we were always meant to say goodbye.

    wtf, als ze dat zouden doen, wat is de reden? Ze draaien toch heel goed en zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waarom zouden ze dat doen? :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Misschien zijn ze failliet, zou best kunnen hoor.


    Life is hard and then we die

    ze hebben te weinig kijkcijfers en dan kunnen ze het niet meer betalen en volgens nu.nl neemt comedy central die zender over omdat daar blijkbaar wel mensen naar kijken :S


    The leech lover is just dying to help uw out !

    AMSTERDAM - Een woordvoerder van muziekzender TMF heeft donderdag bevestigd dat de zender dit voorjaar gedeeltelijk zal verdwijnen. TMF zendt dan nog maar uit tot 15.00 uur.

    De woordvoerder liet dat weten in het radioprogramma van Giel Beelen en benadrukt dat er geen vj's ontslagen worden. Comedy Central zal na 15.00 uur op het kanaal gaan uitzenden
    Volgens dagblad De Pers hebben bronnen bij de muziekzender laten weten dat het al een tijdje niet goed gaat met de zender. Zo zou er een gebrek aan kijkcijfers en advertentie-inkomsten zijn. Gedurende de nacht blijft TMF digitaal te bekijken.
    Donderdagmiddag zal TMF een persconferentie houden waar meer tekst en uitleg worden gegeven.

    Uitzenden
    TMF, Comedy Central en de kinderzender Nickelodeon zijn allen onderdeel van MTV Networks. Nickelodeon, dat nu nog de zender deelt met Comedy Central, gaat voortaan 24 uur per dag uitzenden. Tegelijkertijd wordt het nieuwe station Kindernet gelanceerd. De zender is een samenwerking tussen Nickelodeon en het Vlaamse Studio 100.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nooooooooooooooooooh. MAG NIET!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO