• Ik heb eens een vraagje
    Weet iemand hier op Quizlet of je allergisch kan zijn aan oogpotlood?
    Ik draad al enkele jaren oogpotlood, dus het kan al niet zijn omdat het de 1ste keer was dat ik het aandeed.
    Maar ik heb zo'n nieuw oogpotlood gekocht en mijn ogen prikken er verschrikkelijk hard van...Ze gaan dan ook nog eens tranen waardoor dat alles natuurlijk uit van loopt:S
    Het duurt ongeveer een 5-tal minuten en dan is het over...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    O: misschien is je oog ontstoken. of irriteerde de stoffen van "dat" oogpotlood O:


    They fell in love, didn't they?

    misschien als je gevoelige ogen hebt wel?
    i dunno.


    Hope goes lost but never dies.

    Neem eyeliner van een ander merk?
    En misschien doe je het te dicht tegen je oog aan?


    Has no one told you she's not breathing?

    hm, je moet het niet in je tranenbuis doen daar kunnen je ogen volgensmij niet tegen en ga je huilen ~ volgensmij :')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    hmm. Miss zitten in dit merk (Het is toch een ander merk hé?) een stof waar je niet tegen kan? Dan moet je het maar bij je oude merk houden :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat heb ik ook. Dan moet je een ander merk nemen want in sommige oogpotloden zit een stofje waar je ogen van gaan irriteren.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon een ander merk nemen (:


    effort never betrays you

    Misschien ander merk nemen ?
    Het kan dat je allergisch bent, vriendin van mij is ook allergisch aan oogpotlood. :)


    None but ourselves can free our minds.

    Het kan dat je een allergie hebt aan een stof die in dit oogpotlood zit, en niet in andere potloodjes. Gewoon weer de oogpotloden gebruiken die je eerst had, zou ik zeggen. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat heb ik ook met mijn oogpotlood, maar dat had ik met mijn vorige nou weer niet.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Woww dat heb ik ook vaak, maar ik denk dat dat komt omdat je een dikke laag erop hebt gedaan of teveel in de hoeken. Ik heb een van kool die gemideld dik iks, die werkt echt goed> essence


    Run, but you can't escape

    Ander merk kopen misschien. Of terug gaan naar de winkel en het vragen, die mensen zijn er meestal voor opgeleid.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 19:28 ]

    Ik heb dat ook eens gehad met een bepaald merk. Nu heb ik er eentje van MaxFactor en heb ik er geen last meer van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat kan. Ik had eerst ook een eyeliner gekocht en toen merkte ik dat is last van mijn ogen kreeg. En nu heb ik een andere en daar heb ik helemaal geen last van (:. Dus het kan liggen een een stofje dat erin zit, I think. Gewoon weer je oude nemen dan ^^.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Gewoon een ander merk nemen.
    Haha en ik draag geen oogpotlood verder dus heb er geen ervaring mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.