• Momenteel zoek ik een vaste vriendin voor Bill Kaulitz, en aangezien ik graag een outside character heb zou ik beroep willen doen op jullie voor de bovengenoemde story

    I would like:

    Name:
    Age:
    *Job:
    Original Residence:
    History and familie:
    Relatie tov Tom & Tokio Hotel:
    Character :
    Look :
    *Extra :

    *(optional!)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 0:14 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Name: Jill parker kennedy.
    Age: 19
    *Job: in kledingwinkel.
    Original Residence: in een klein appartementje.
    History and familie: met haar ouders heeft ze amper nog contact, aangezien ze vroeger te maken had met een loverboy, en het contact met haar ouders moest opgeven, ze vind het jammer, maar langzaam aan begint het contact terug te raken !
    Relatie tov Tom & Tokio Hotel: goede vriendin, die ze een keer tegen kwamen bij meet en greet en contact bleven houden.
    Character : een lief, intelligent, aardig maar vooral een meisje die blind is voor liefde..
    Look : klik
    *Extra : Jill heeft een navelpiercing, en kan onwijs goed piano spelen.


    Life is a beautiful struggle

    Kan ik nog reageren (:

    ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Jaaa de rol is nog open and free :D


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Snel graag ook , want ik heb haar nodig voor het volgende chapter :D
    Thank you?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Name: Shanice Jenna Hill
    Age: Net 18 geworden
    *Job: Shanice is pas klaar met haar school omdat ze haar laatste jaar van haar studie over moest doen omdat ze halverwege haar schooltijd naar Indonesië moest omdat haar oma ernstig ziek was en moest ze haar studie uitstellen.Nu werkt ze in een restaurant als bediende en leert ze nog verder voor haar vervolg opleiding 'Media en schrijven' zo wilt ze later scripts schrijven of iets anders achter de schermen.
    Original Residence: bij haar broer en zusje in hun ouderlijk huis,naardat haar ouders vorig jaar opreis zijn gegaan naar Brazilie
    History and familie: Shanice heeft één oudere broer van 23 met de naam 'Jayh' en een 15 jarig zusje die 'Raisa' heet.Ze heeft normale ouders met een goede baan maar vorig jaar zijn ze op reis gegaan naar haar vaders geboorte land Brazilie voor een goed doel,en verblijven Shanice en de rest voor een tijd in hun ouderlijk huis.Shanice heeft een grote familie,maar er woont maar een kwart hier,en de rest is versplits over Indonesië,Brazilie en Curacao.
    Relatie tov Tom & Tokio Hotel: In het begin vondt Shanice Gustav de leukste maar het kwam daardoor ook als een harde klap aan toen bleek dat hij een vriendin had,Tom daarin tegen stond gelijk voor haar klaar en probeerde Bill-die net een relatie achter de rug had- te koppelen met Shanice.Voor de rest ziet Shanice de jongens als 3 grote broers.
    Character : shanice is vrolijk,grappenmaker en lief.Ze is erg eerlijk en zegt wat ze vindt maar wel op een non-kwetsende toon,Ze houdt niet van ruzie's maar ze kan soms aardig kattig uit de hoek komen en wilt het dan het liefst oplossen met haar handen,dan wordt ze erg agressief en ziet ze zwart voor haar ogen.Ook is ze een beetje een flapuit en komt ze vaak voor de dag met vreemde of domme opmerkingen.Vele vinden haar grappig maar soms schaamt ze zich daar wel eens voor,want ze wordt vaak voor 'dom' of 'raar' mens uitgescholden of uitgemaakt.Shanice is een best gevoelig typ al laat ze het vaak niet merken,dan doet ze of het haar allemaal niet kan schelen maar vanbinnen breekt ze dan gewoon.Dat is ook erg moeilijk voor de mensen rond om haar heen,want die weten dan nooit of ze zich daar druk om maakt ja of nee.Verder maakt Shanice ook een érge troep of rommel in huis of in de omgeving.Ze kan nooit iets school houden en geeft niks om nettigheid(tot ramp van Bill,want die is pietje precies) en is ze erg onhandig,zo valt ze regelmatig met de fiets,brommer of gewoon als ze loopt!Verder kan ze zich ook snel ergens aan ergeren en loopt dan te mokken en is ze erg chagrijnig,maar Shanice is een echt gezeligheids typ die van feesten houdt met alchol maar ook net zo lief samen met haar familie of vrienden op de bank tv kijkt of naar een pretpark of de bios gaat.
    Look : Vanwege haar afkomst(en) heeft Shanice een gekleurde huid en bruine haren.Ze heeft groen-bruine ogen en iets wat voller gezicht.Ze heeft lange benen en dat is best gek voor een 1.68 meisje en weegt ze ong. 56 kilo.Ze houdt van funky kleding maar ook van relaxte kleding dus van alles wat!
    Shanice
    *Extra : Shanice is best lui en zit daarom ook niet op een sport en heeft ook nooit zin in een hobby uit te werken.Bill en Shanice hebben elkaar ontmoet toen Tokio Hotel meewerkte aan het project waar haar ouders aan mee werken.Ze viel gelijk voor Gustav en zag op eerste gezicht níks in Bill,Maar dat veranderde toen Tom ze wou koppelen door haar uittenodigen voor hun concert.Eerst ging het allemaal erg stroef maar langzaamerhand ging het beter en nu zijn hun al een paar maanden samen.

    hoor ik het als ik de rol heb ^^ ?

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~