Funeral schreef: Wow mensen, ik ben niet van plan om anorexia te krijgen hoor. Ik wil gewoon een paar kilo kwijt.
maar dat kan soms verkeerd gaan.
wees blij met wat je bent het maakt niet uit of je dik of dun bent wees je zelf en dan maakt het niets uit.
hoezwaar weeg jij dan?
debi schreef:
(...)
wees blij met wat je bent het maakt niet uit of je dik of dun bent wees je zelf en dan maakt het niets uit.
hoezwaar weeg jij dan?
Sorry dat ik het zeg hoor, maar jij bent nu toch wel door aan het slaan.
debi schreef:
(...)
hoezwaar weeg jij dan?
Dat zet ik niet op internet.
En sowieso; ik wil gewoon een paar kilo lichter zijn, dunner zijn. Ik vind zoals ik nu ben niet mooi, dus dan wil ik daar iets aan doen.
You were much more muchier, you've lost your muchness.
Thingies schreef:
(...) Sorry dat ik het zeg hoor, maar jij bent nu toch wel door aan het slaan.
als ik door zou slaan dan zou het nu niet goed met me gaan en dan zou ik gek worden en dat ben ik niet ik ben heel rustig en ik geniet lekker van mijn chocola en ik ben blij met hoe ik ben en wat mijn gewicht is dus ik maak me nergens druk over vind het alleen een beetje raar dat mensen tips gaan geven om anorexia te krijgen want daar komen die tips dus wel mooi vandaan
Dat zet ik niet op internet.
En sowieso; ik wil gewoon een paar kilo lichter zijn, dunner zijn. Ik vind zoals ik nu ben niet mooi, dus dan wil ik daar iets aan doen.
Ze slaat niet door. Ze bekijkt het realistischer dan de meeste in dit topic.
Ze ondervraagt Funeral meteen al met hoeveel ze weegt en alles.
Dus blijkbaar als iemand iets wilt afvallen, zijn jullie al meteen bang dat die persoon anorexia krijgt? Want daar gaat het nu over, niet meer over de tips. Alsof iemand niet een beetje fatsoenlijk zelf kan nadenken.
Yo Dudes!
Relax! Het gaat heel goed met me en ik ben NIET van plan om anorexia te krijgen! Ik heb twee ouders die me goed in de gaten houden en ik WIL gewoon die paar kilo's kwijt.
En ik vind het heel aardig dat iedereen tips probeert te geven want daar vraag ik toch ook om? Dat wil niet gelijk zeggen dat ik sommige tips ook echt ga doen, maar er zitten zeker goede tips tussen.
Dus relax.
Aah, ik probeer ook al twee jaar lang een paar kilo kwijt te raken Ik ben alleen maar zwaarder geworden, ik ben gewoon te zwak
Maar goed, té dik ben ik nou ook weer niet, ik vind alleen dat ik veel te veel eet. Ik heb geprobeerd zeg maar niet aan eten te denken, maar dat helpt ook niet zo goed.
Tip: Geniet, maar ___ (drink/eet) met mate
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
Funeral schreef: Yo Dudes!
Relax! Het gaat heel goed met me en ik ben NIET van plan om anorexia te krijgen! Ik heb twee ouders die me goed in de gaten houden en ik WIL gewoon die paar kilo's kwijt.
En ik vind het heel aardig dat iedereen tips probeert te geven want daar vraag ik toch ook om? Dat wil niet gelijk zeggen dat ik sommige tips ook echt ga doen, maar er zitten zeker goede tips tussen.
Dus relax.
Sorry mama
Veel succes trouwens, het is niet zo gemakkelijk, haha (:
Thingies schreef:
(...) Ze ondervraagt Funeral meteen al met hoeveel ze weegt en alles.
Dus blijkbaar als iemand iets wilt afvallen, zijn jullie al meteen bang dat die persoon anorexia krijgt? Want daar gaat het nu over, niet meer over de tips. Alsof iemand niet een beetje fatsoenlijk zelf kan nadenken.
Oh, moeten de mensen van die tips echt zeggen? Neen, natuurlijk krijgt niet iedereen anorexia. Maar veel van deze tips komen gewoon van 'pro ana' site's. Wil je nu zeggen dat die ook zo onschuldig zijn?
You and I are the same. Perfect in our own weird way.
Thingies schreef:
(...) Ze ondervraagt Funeral meteen al met hoeveel ze weegt en alles.
vind je het gek als je beste vriendin geprobeerd heeft af te vallen en daardoor anorexia heeft gekregen en dat ze heel erg ziek is geworden ik ben juist bezorgt dat het haar niet gebeurd maar ik hou me mond maar heb geen zin meer in dit gelul want het slaat toch nergens op
Funeral schreef: Yo Dudes!
Dus relax.
Ik zeg toch niet dat net jij door zou slaan?
Veel van deze tips zijn gewoon ongezond. Waarom kan het niet gewoon: Normaal blijven eten en genoeg sporten?
Neen, minder eten, vaker de trap op en af rennen, in je bed nog verschillende oefeningen doen. Dat is nu echt héél gezond ja.
You and I are the same. Perfect in our own weird way.
Oh, moeten de mensen van die tips echt zeggen? Neen, natuurlijk krijgt niet iedereen anorexia. Maar veel van deze tips komen gewoon van 'pro ana' site's. Wil je nu zeggen dat die ook zo onschuldig zijn?
Wat nou pro ana sites? Dus als je wilt afvallen krijg je gelijk anorexia of whatever. Er zijn genoeg gezonde manieren om af te slanken hoor.