• de tijd dat ik gewoon kon leven zonder me zorgen te hoeven maken over geld,school en werk. ik probeer geld te sparen voor mijn petekindje maar ik verdien het minimaal loon. iemand die met me mee kan praten?

    Maar je bent nog maar 14?
    Sorry ik kan je niet helpen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat krijg je als je ouder wordt, het is nu de kunst om er mee te leren leven. Als je dat kunt, zul je zien dat alles veel makkelijker gaat.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dude! Je bent 14! Wat maak je je zorgen om geld én werk! Het enigste waar jij je nu zorgen om zou moeten maken is je school..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    Dude! Je bent 14! Wat maak je je zorgen om geld én werk! Het enigste waar jij je nu zorgen om zou moeten maken is je school..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    XAVI schreef:
    Dude! Je bent 14! Wat maak je je zorgen om geld én werk! Het enigste waar jij je nu zorgen om zou moeten maken is je school..


    ja normaal gesproken zou je gelijk hebben. maarja binnenkort heb ik de verantwoording voor me petekindje. daarom werk ik.

    Jij moet zulke zorgen nog helemaal niet op je nemen. Ik ben 19 en ik heb al teveel zorgen, laat staan - no offence en niet voor iedereen bedoelt - een 14 jarige ... .


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    loveprinses schreef:
    (...)

    ja normaal gesproken zou je gelijk hebben. maarja binnenkort heb ik de verantwoording voor me petekindje. daarom werk ik.


    Die verantwoording mag en kan jij nog niet hebben. Niet alleen tenminste.
    En ook als je het met iemand samen doet ... bedenk wel dat het niet jouw kind is en je ook aan je eigen toekomst moet denken. Helpen is prima, maar er is een grens.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Die verantwoording mag en kan jij nog niet hebben. Niet alleen tenminste.
    En ook als je het met iemand samen doet ... bedenk wel dat het niet jouw kind is en je ook aan je eigen toekomst moet denken. Helpen is prima, maar er is een grens.


    wat moet ik anders. alleen kunnen ze het ook niet bolwerken. en ik ben pete tante dus ik moet me verantwoording nemen.

    loveprinses schreef:
    (...)

    wat moet ik anders. alleen kunnen ze het ook niet bolwerken. en ik ben pete tante dus ik moet me verantwoording nemen.

    Nou, dan snap ik niet dat zij dat kunnen accepteren. Jij bent veertien, jij hoort daar geen verantwoording voor te nemen, meter of niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nou, dan snap ik niet dat zij dat kunnen accepteren. Jij bent veertien, jij hoort daar geen verantwoording voor te nemen, meter of niet.


    ok ok. maar ze hebben mij gekozen en ik zie het als een enorme eer. wat moet ik anders dan?

    Heel gemeen, maar het is hun kind en daar heb jij over het algemeen qua zorg en financiering niks mee te maken. Je moet ook geen verantwoording dan op je leggen en dat mogen hun ook niet doen. Je bent pas 14, dat kan gewoon niet ook al ben je peettante of niet.


    your eyes are like stars in the night.

    loveprinses schreef:
    (...)

    ok ok. maar ze hebben mij gekozen en ik zie het als een enorme eer. wat moet ik anders dan?

    Eerlijk zijn en zeggen dat je pas 14 bent.
    Sorry maar ik vind het nogal vreemd dat een 14 jarige meer verantwoording heeft dan iemand van 19.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Eerlijk zijn en zeggen dat je pas 14 bent.
    Sorry maar ik vind het nogal vreemd dat een 14 jarige meer verantwoording heeft dan iemand van 19.


    19 hoe bedoel je?

    XAVI schreef:
    Dude! Je bent 14! Wat maak je je zorgen om geld én werk! Het enigste waar jij je nu zorgen om zou moeten maken is je school..


    Hope goes lost but never dies.

    Het eerste wat me te binnen schoot was; wtf. En sorry dat ik het moet zeggen maar ergens kan ik dit niet geloven.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.