• dat ik moet afvallen, en dat ga ik dus ook doen. :')

    Iemand tips om chips en koekjes te laten staan? Want daar ben ik heel erg slecht in. :'p

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 17:59 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heigl schreef:
    Klik hierop. En dan scrol je een beetje naar onder en klik je op "schema - Jogging club DOW" Dan download dat een start-to-run programmaatje en die gebruik ik ook. ;p

    Vet daar ga ik ook es naar kijken. Wat zou ik graag weer 65 kilo willen wegen -.-

    Edit: Ooh daar heb ik nooit de zelfdiscipline voor. Zeker niet met dit weer :']

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 19:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Thingies schreef:
    (...)
    Nee hoor.

    Ik heb mijn broer lief aangekeken en nu heeft hij een trainingsschema voor me gemaakt - hij doet een sportopleiding - en daar probeer ik me dan aan te houden. Voor de rest kijk ik wel wat ik doe. Ik weet van mezelf dat ik moeite heb om sommige dingen echt te doen en dan ook vol te houden.


    Ooh, dus dingen zoals dit:

    *Kauwgom gebruiken als vervanger!
    *Vet vermijden (geen friet, kroketten,..)
    *Ipv Vlees eet je vis of gevogelte.
    *Sporten. (dansen op je kamer, een rondje fietsen als je van school komt, de trap telkens 2x extra opgaan & setups in bed tellen ook mee.)


    Is dan ook echt heel erg gezond ;)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Veel water drinken... en kauwgum
    en de hele dag je voet of hand bewegen, dat verbrand ook veel calorien.
    ik doe trouwens met je mee ;)

    Zorg in iedergeval dat je gevarieerd eet. Wanneer je alleen maar op blaadjes sla en worteltjes gaat eten en daarna stopt met afvallen kom je juist veel aan. Dus zorg dat je veel verschillende dingen eet dus ook vlees en zo. Hou het zoete snoep zoals chocolade achterwege maar eet in de avond gewoon een koekje. Zorg er ook voor dat je niet zulke grote porties eet. Dan wordt je maag wat kleiner en raak je sneller vol! :D
    Hoop dat je er wat aan hebt (K)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Heigl schreef:
    Klik hierop. En dan scrol je een beetje naar onder en klik je op "schema - Jogging club DOW" Dan download dat een start-to-run programmaatje en die gebruik ik ook. ;p

    Als ik dat zou doen zou ik sowieso afhaken, als het regent bijv. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ability schreef:
    *Kauwgom gebruiken als vervanger!
    *Vet vermijden (geen friet, kroketten,..)
    *Ipv Vlees eet je vis of gevogelte.
    *Sporten. (dansen op je kamer, een rondje fietsen als je van school komt, de trap telkens 2x extra opgaan & setups in bed tellen ook mee.)

    ~ De bovenstaande tips komen van een ervaren iemand ;d

    van kauwgom krijg je juist honger!
    dus die tip weghalen (krul)
    en gevolgelte is ook gewoon vlees haha :3

    ik wil al iets van twee maanden afvallen maar ik kan nooit van chocola afblijven dus heb ik het maar opgegeven. Serieus ik kan van alles afblijven behalve van chocola...

    ik ga gezellig met je mee lijnen... nou ja ik begin wel morgen


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    wrm afvallen wees blij met hoe je bent het is gwn allemaal gezeik van o ik ben te dik ik moet afvallen je bent niet te dikje bent gewoon jezelf snap dat dan het gaat gewoon nergens over dit kan gewoon niet

    debi schreef:
    wrm afvallen wees blij met hoe je bent het is gwn allemaal gezeik van o ik ben te dik ik moet afvallen je bent niet te dikje bent gewoon jezelf snap dat dan het gaat gewoon nergens over dit kan gewoon niet

    Pardon hoor, maar als zij gewoon wil afvallen, dan maakt het toch niks uit? Sommige mensen voelen zich daar gewoon prettiger bij. Het is niet zo dat ze helemaal doorslaat of zo...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Pardon hoor, maar als zij gewoon wil afvallen, dan maakt het toch niks uit? Sommige mensen voelen zich daar gewoon prettiger bij. Het is niet zo dat ze helemaal doorslaat of zo...


    ja maar je zou maar net de verkeerde zijn en wel doorslaan ooit daar eens aan gedacht ik heb het zelf ook geprobeerd hoor en ik ben daar ziek van geworden

    Thingies schreef:
    (...)
    Pardon hoor, maar als zij gewoon wil afvallen, dan maakt het toch niks uit? Sommige mensen voelen zich daar gewoon prettiger bij. Het is niet zo dat ze helemaal doorslaat of zo...


    Neen, dat is anders niet te merken aan sommige 'tips' hoor...
    Serieus, ik heb die tips ook al op andere site's gelezen. Je mag één keer raden waar je die o zo gezonde tips nog kunt lezen ;)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Collection schreef:
    (...)

    Neen, dat is anders niet te merken aan sommige 'tips' hoor...
    Serieus, ik heb die tips ook al op andere site's gelezen. Je mag één keer raden waar je die o zo gezonde tips nog kunt lezen ;)

    Sommige mensen denken daar niet zo bij na.

    Het beste is gewoon om toch zoveel mogelijk zoetigheid te laten staan, weinig frisdrank te drinken, gevarieerd eten en wat meer te bewegen. Meer. Niet.

    Als je je hele eetpatroon gaat veranderen en je stopt daar na een tijdje mee, dan zit alles er zo weer aan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wow mensen, ik ben niet van plan om anorexia te krijgen hoor. (cat) Ik wil gewoon een paar kilo kwijt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Thingies schreef:
    (...)
    Sommige mensen denken daar niet zo bij na.

    Het beste is gewoon om toch zoveel mogelijk zoetigheid te laten staan, weinig frisdrank te drinken, gevarieerd eten en wat meer te bewegen. Meer. Niet.

    Als je je hele eetpatroon gaat veranderen en je stopt daar na een tijdje mee, dan zit alles er zo weer aan.


    daar gaat het helemaal niet om dat het er dan meteen weer aan zit het gaat er om dat als ze hun eetpatroon zo erg veranderen dat ze te dun worden met als gevolga anorexia en daar kan heel deze topic ook naar lijden met al die super tips van die sites ik heb er namelijk een werkstuk voor biologie over moeten maken anorexia en daar stonden deze ozo leuke tips ook tussen

    Funeral schreef:
    Wow mensen, ik ben niet van plan om anorexia te krijgen hoor. (cat) Ik wil gewoon een paar kilo kwijt.


    Hehe, ik zeg ook niet dat iedereen dat hier gaat krijgen. Maar ik spreek wel uit ervaring dat het kán.
    Deze tips hier zijn soms gewoon té...


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.