• dat ik moet afvallen, en dat ga ik dus ook doen. :')

Iemand tips om chips en koekjes te laten staan? Want daar ben ik heel erg slecht in. :'p

[ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 17:59 ]

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Heigl schreef:
    (...)
    Gevolgelte is ook vlees. Wat is kip of kalkoen anders??

Ja inderdaad, but you know what I mean. (;

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Ability schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, but you know what I mean. (;

Eigenlijk niet, maar goed. xd

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

GA veeeeeeeeeeel sporten en koop gewoon niet teveel snoep/chips of ander lekkers.
    & eet ook gezonde dingen zoals veel groente en weinig vlees want daar wordt je volgensmij ook dik van..
    :Y)

Never give up the things that makes you smile

Heigl schreef:
    Ik ook. Maar ik heb er geen problemen mee om van chips en koekjes af te blijven. Ik ga lopen met een start-to-run plan en eet zo weinig mogelijk. Al lukt dat niet altijd. Al ben ik niet dik, ik wil gewoon een platte buik!

Wat is een start-to-run plan? ; D

Funeral schreef:
    (...)

Wat is een start-to-run plan? ; D

Nja, dan is er zo een plan van 10 weken ofzo. Wacht even. :p

: Wanneer je trek in iets hebt, neem een glas water desnoods meer. We denken vaak dat we zin in wat hebben, maar dan hebben we dorst. + Water drinken mag de gehele dag door ;)
    : Vervang je tussendoortjes door fruit, meelkoekjes e.d.
    : Eet alleen chips en 'grote' koeken in het weekend.
    : Drink in het weekend alleen frisdrank.
    En voor de rest veel bewegen.

La credenza è una medicina contro il timore

Klik hierop. En dan scrol je een beetje naar onder en klik je op "schema - Jogging club DOW" Dan download dat een start-to-run programmaatje en die gebruik ik ook. ;p

Heigl schreef:
    Klik hierop. En dan scrol je een beetje naar onder en klik je op "schema - Jogging club DOW" Dan download dat een start-to-run programmaatje en die gebruik ik ook. ;p

Ja ik had er ook even naar gezocht, en ik denk dat ik ook ziets ga gebruiken! Het is echt heel erg handig voor mij om ook te weten wanneer en hoevaak ik dat moet doen, anders doe ik het namelijk niet. x'D

Trouwens heel erg bedankt voor iedereens steun! ^^

Ik heb ook zo'n periode gehad, en dan walgde ik bijna van het beeld dat ik kreeg bij mezelf. Maar, ik weet dat ik een dieet niet kan volhouden, en ik weet nu ook wel dat het niet nodig is.

Life begins at the end of your comfort zone

Funeral schreef:
    (...)

Ja ik had er ook even naar gezocht, en ik denk dat ik ook ziets ga gebruiken! Het is echt heel erg handig voor mij om ook te weten wanneer en hoevaak ik dat moet doen, anders doe ik het namelijk niet. x'D

Trouwens heel erg bedankt voor iedereens steun! ^^

Koop wel eerst een sport BH, dat raadt ik je aan. Anders als je loopt gaat het mee op en neer en da's niet zo goed. xd Groot of klein, maakt niet uit. x)
    En het handigste is ook om op een vast uur te gaan lopen dus niet bijvoorbeeld dat je maandag om kwart voor 4 gaat lopen en woensdag eens om 12 uur.
    Ik ga bijvoorbeeld altijd om 5 uur stipt. ^^

Ability schreef:
    *Kauwgom gebruiken als vervanger!
    *Vet vermijden (geen friet, kroketten,..)
    *Ipv Vlees eet je vis of gevogelte.
    *Sporten. (dansen op je kamer, een rondje fietsen als je van school komt, de trap telkens 2x extra opgaan & setups in bed tellen ook mee.)

~ De bovenstaande tips komen van een ervaren iemand ;d

Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

Heigl schreef:
    (...)
    Koop wel eerst een sport BH, dat raadt ik je aan. Anders als je loopt gaat het mee op en neer en da's niet zo goed. xd Groot of klein, maakt niet uit. x)
    En het handigste is ook om op een vast uur te gaan lopen dus niet bijvoorbeeld dat je maandag om kwart voor 4 gaat lopen en woensdag eens om 12 uur.
    Ik ga bijvoorbeeld altijd om 5 uur stipt. ^^

Oke dankje! Als ik weer geld heb zal ik er een kopen x'D

Funeral schreef:
    (...)

Oke dankje! Als ik weer geld heb zal ik er een kopen x'D

Haha, en dan wachten op een maandag en je bent klaar. ;p

Ben ik nu serieus echt de enige die vind dat sommige berichten in dit topic toch wel een beetje (heel) ver gaan? Ô.o

You and I are the same. Perfect in our own weird way.

Collection schreef:
    Ben ik nu serieus echt de enige die vind dat sommige berichten in dit topic toch wel een beetje (heel) ver gaan? Ô.o

Nee hoor.

Ik heb mijn broer lief aangekeken en nu heeft hij een trainingsschema voor me gemaakt - hij doet een sportopleiding - en daar probeer ik me dan aan te houden. Voor de rest kijk ik wel wat ik doe. Ik weet van mezelf dat ik moeite heb om sommige dingen echt te doen en dan ook vol te houden.

I may not always be perfect, but I'll always try.