• Nou ik ga vanavond dus uit met een groep vrienden van mij allemaal boven de 18
    en ik ben dus 17 ( over 2 weken 18) en nou is het bij die discotheek (Drost)moet je 18 zijn ><'
    en nou zegt iedereen wel dat ik ouder dan 18 lijk en blablabla
    Maar toch heb ik er niet z'n heel geweldig gevoel bij,,
    Maar wat zeggen jullie gewoon mee gaan en proberen of thuis blijven
    iemand nog tips om toch wat ouder over tekomen :P

    x

    Ik laat morgen wel weten of ik er in ben gekomen of niet ><'
    We zullen zien :(

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 16:03 ]

    Kleed je vooral niet te sletterig en probeer het gewoon en anders ga je weer naar huis.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon proberen!:9~
    Maar ik heb zo direct geen tips, nee.


    effort never betrays you

    ATL schreef:
    Kleed je vooral niet te sletterig en probeer het gewoon en anders ga je weer naar huis.


    Dat sletterig doe ik zowiezo al nooit:P
    maar toch bedankt :)

    doe normaal,,niet zenuwachtig zijn,.. zorg gewoon dat je niet opvalt.
    Je kan altijd proberen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hopelijk vragen ze niet naar je ID anders ben je mooi genaaid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon proberen en als dat niet lukt zoeken jullie maar iets anders op. En anders moet je maar 2 weken wachten, dat is nu niet zo lang meer he. Als je al 18 jaar hebt kunnen wachten dan nu zeker 2 weken. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je geen legitimatie hoeft te laten zien en je vrienden zijn allemaal wél al achttien, is de kans denk ik klein dat ze jou eruit pikken, maar je moet zelf maar kijken of je het risico durft te nemen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ivan schreef:
    Hopelijk vragen ze niet naar je ID anders ben je mooi genaaid.


    Ja dat hoop ik ook heel erg dat ze dat niet doen T_T

    ik was in Spanje ook een club voor 18+ binnen gekomen als 14 jarige dus als ik dat kan kan jij het helemaaal !


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Loop met een oudere jongen mee, ze denken dat het je vriendje is en laten je gewoon binnen. -spreekt uit ervaring, zo doe ik het al een tijdje en ik ben ook nog geen 18-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Loop met een oudere jongen mee, ze denken dat het je vriendje is en laten je gewoon binnen. -spreekt uit ervaring, zo doe ik het al een tijdje en ik ben ook nog geen 18-


    Ja dat was ook wel vanplan om te proberne ja maar er staan me uitsmijters daar voor die deur :S

    NienkePOINK schreef:
    (...)

    Ja dat was ook wel vanplan om te proberne ja maar er staan me uitsmijters daar voor die deur :S

    Dan nog, het is de beste manier om binnen te komen. Of je zegt dat je je ID bent vergeten, als je dan met een oudere jongen meeloopt en ook wel 18 lijkt zeggen ze alleen maar 'Volgende keer wel je ID meenemen' en ze laten je binnen.

    En anders moet je maar sexy kijken. (nerd)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Dan nog, het is de beste manier om binnen te komen. Of je zegt dat je je ID bent vergeten, als je dan met een oudere jongen meeloopt en ook wel 18 lijkt zeggen ze alleen maar 'Volgende keer wel je ID meenemen' en ze laten je binnen.

    En anders moet je maar sexy kijken. (nerd)


    haha ik heb al met mijn beste vriend afgesproken dat hij mij "vriendje" is :P
    en ja mijn ID die ben ik perongeluk vergeten :P

    NienkePOINK schreef:
    (...)

    haha ik heb al met mijn beste vriend afgesproken dat hij mij "vriendje" is :P
    en ja mijn ID die ben ik perongeluk vergeten :P

    Good luck.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Good luck.


    danku :) en bedankt voor de tips ;)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2010 - 18:33 ]