• Ik zeg geen 'happy new year'. Ik haat het. Sorry maar ik HAAT het echt hard dit jaar. Nja zijn er nog mensen zoals ik die er iets tegen hebben ofz? Of geen 1 en ben een uitzondering?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Jah, volgens mij ben je de enige (:
    Maar ik snap je ergens wel.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 0:25 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik had het toen 2009 begon.

    Ik heb sowieso een hekel aan nieuw jaar.
    Ik snap alle ophef niet hoor, pfff


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Nou, ik vind het vuurwerk gewoon leuk en de oliebollen! En het feit dat ik op 1 januari mijn favo bandjes ontdekt heb! Stiekem vier ik dat gewoon! x]


    -

    Vogue schreef:
    Ik heb sowieso een hekel aan nieuw jaar.
    Ik snap alle ophef niet hoor, pfff


    Die ophef is er volgens mij omdat vandaag de enigste dag van het jaar is dat je vuurwerk af mag steken zonder opgepakt te worden (:


    a figment of your imagination

    Jones schreef:
    (...)

    Die ophef is er volgens mij omdat vandaag de enigste dag van het jaar is dat je vuurwerk af mag steken zonder opgepakt te worden (:

    Jaaa, maar ik snap duss dan ook niet wat er leuk is aan vuurwerk. kvind het alleen maar eng ;p (komt door een vuurpijl die ik tegen mn been heb gehad toen ik jonger was)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    (...)
    Jaaa, maar ik snap duss dan ook niet wat er leuk is aan vuurwerk. kvind het alleen maar eng ;p (komt door een vuurpijl die ik tegen mn been heb gehad toen ik jonger was)


    Het is leuk om te zien, maar minder leuk als je er pijn aan hebt inderdaad. Heb je er iets aan overgehouden? Ik heb vandaag ook genoeg rotjes tegen mijn voeten aangekregen, en ook een babypijltje tegen mijn been maar dat stelt niet zoveel voor.


    a figment of your imagination

    ik vond het dit jaar nou ook niet echt leuk om het te zeggen omdat vorige maandag iemand is gecremeert van de familie dan ga je niet echt 'happy' 2010 in


    Nvt

    Het is ook zo dat IEDER jaar het zelfde liedje is. Vandaag was het weer op het nieuws. Nieuwjaar is er en wat gebeurt in Pakistan blazen ze elkaar weer op --"

    En hier is het oorlog in huis >-<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik vind het leuk
    ik heb echt een mooie jaarswisseling gehad :')
    volgend jaar weer
    hoop ik :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik denk van wel =3

    Het komt elk jaar terug, je kunt er beter het beste van maken en genieten van de kleurtjes in de lucht, dan je eraan te ergeren. Als je je er alleen dit jaar aan ergert, heb ik niks gezegt.


    eyes on the prize.

    ik heb ook helemaal niets met oud en nieuw
    mogen ze van mij wel overslaan;)


    Why don't you break my heart

    Ik haat het gewoon omda het al 2010 is :O
    Te tijd vliegt echt :O
    Ni leuk :(


    Stop wishing, Start doing..

    Wat valt er aan te haten.


    I live for the applause, you will die for it.