• Ik zie hier net een filmpje op het internet dat de Jonas Brothers uit elkaar gaan. Ofja, die Kevin wilt er binnenkort mee stoppen, omdat hij een solo carrière wilt beginnen.

    Is dit waar?


    rules don't stop me

    Sorry, ik had niet gezien dat er al zo'n topic was xD


    rules don't stop me

    volgens een andere topic wel....

    mag ik miss die link van dat filmpje.... een meisje gelooft het niet...xD??

    Julie,geen dubbele topics (N)

    Njaa,

    Ik weet niet of ze uit elkaar gaan :P

    *hoopt stiekem van wel*(A)


    Give me a long kiss goodnight

    er is al een topic geopend met een hele betrouwbare bron... dus ja..


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    @xBelieveInUs
    Waarom? Je zou het tog ook niet leuk vinden als Th (ben je daar fan van?) uit elkaar zou gaan?
    Er zijn genoeg mensen die het helemala niet leuk vinden dat JB uit elkaar gaat en jij wilt tog ook respect voor jou smaak Kwa muziek?
    EN jij wil tog ook dat mensen stoppen met zeiken over TH , Wees dan niet zo laag om zelf over andere bands te beginnen..

    Ps:Als je geen TH fan bent lees dan gewoon de naam van de band waar je wel fan van bent.

    Laat fansfans zijn en niet zo laag JIPPI en alles.. Dat is gwn sneu..

    @xBelieveInUs
    Waarom? Je zou het tog ook niet leuk vinden als Th (ben je daar fan van?) uit elkaar zou gaan?
    Er zijn genoeg mensen die het helemala niet leuk vinden dat JB uit elkaar gaat en jij wilt tog ook respect voor jou smaak Kwa muziek?
    EN jij wil tog ook dat mensen stoppen met zeiken over TH , Wees dan niet zo laag om zelf over andere bands te beginnen..

    Ps:Als je geen TH fan bent lees dan gewoon de naam van de band waar je wel fan van bent.

    Laat fansfans zijn en niet zo laag JIPPI en alles.. Dat is gwn sneu..

    amen_O_


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hier is al een topic over ;) [/slotje]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg