• ik heb gisteren voor de lol mijn vriendenboekjes van vroeger door gespit, en toen kwam ik erachter dat een meisje die erin had geschreven (waar ik toen mee omging), dat zij nu een vriendin van me is
    we hebben 1 jaar bij elkaar in de klas gezeten op de kleuterschool, en nu, na 13/14 jaar, zijn we weer vriendinnen

    en in het begin wisten we dit helemaal niet

    hebben jullie dat ook dat jullie een vriend/vriendin van vroeger na jaren weer tegenkomt ??

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 18:28 ]

    Vandaag zag ik 2 meisjes van de lagere school, ze zagen me maar herkende me niet... Gezellig. ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uhm.. een meisje waarmee ik in groep 1/2 bij in de klas heb gezeten, is weer terugverhuisd en daar zit ik nu wéér bij in de klas. Maar ze is heel vreemd.


    It's time to be happy again.

    Ik ga niet meer om met de mensen van de basischool. Allemaal stuk voor stuk hoeren geworden.

    Mijn moeder heeft met de moeder van mijn beste vriendin op zwangerschapsgym gezeten, en daar kwamen we alletwee achter op de tweede schooldag van de brugklas. En nu zijn we beste vriendinnen.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Mm... nee, niet echt (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik had een vriendin die ik op vakantie ontmoet had en daarna nog een paar keer gezien had, maar dan 5 jaar lang niet meer gezien had. Tot we in het 1e middelbaar weer bij elkaar op school zaten en ik haar gelukkig nog herkende (': Nu zijn we weer vet goede vrienden.


    We're hiding behind skin that's too tough

    hmm
    niet echtxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik kwam erachter dat mn bf mn achter-achternicht is x]

    Ja, ik zat een paar jaar geleden in de klas met iemand en daar raakte ik mee bevriend, tot ik erachter kwam dat hij een van de personen was die me op de lagere school altijd heel erg pestte.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 19:12 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha, dat is cool :O

    Ik heb dat niet :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.