• Mijn vriendin D. is al 3 x verliefd geweest op dezelfde jongen,en hij ook op haar maar ze nemen nooit wat omdat hij telkens al iemand heeft of andersom x_x en nou is ze alweer op hem en gaat mijn hele gesprek met haar over hem x_x echt very irritant :x

    dus iemand ideetjes om haar minder over hem te lulle want ik ga maandag met der shoppe


    We can only learn to love by loving.

    Zeg gewoon dat je er niet meer over wilt praten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou gewoon voorzichtig tegen haar zeggen dat je liever eens over iets anders zou willen praten.;) Jij hebt naar haar geluisterd, en als een vriendin zou ze ook naar jou moeten luisteren, toch?
    Succes. <33


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Zeggen dat als ze nu niet ophoudt met over hem te praten, jij naar die jongen toe gaat en zegt dat je vriendin verliefd op hem is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zeggen tegen haar dat ze nu es 10 minuten haar kwek moet houde over hem??xD
    Doe ik tog altyd en t werkt by my duss:P

    ze zal het wel begrijpen als je zegt dat ze dur mond moet houden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Begin net zo hard over een jongen ofzo te praten :]


    You move me ......... Kurt

    Ga nog irritanter gedrag vertonen. Helpt bij mij altijd. ;')


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Ga nog irritanter gedrag vertonen. Helpt bij mij altijd. ;')

    Jij bent al irritant.
    Of nog beter; Zeg gewoon voorzichtig dat je even gek bent van jongens en er niet over wilt praten. Met een heel dramatisch gebaar. :]


    You move me ......... Kurt

    Blokkeer dr :'333


    I don't need words to feel those lips.

    Zeg het eerlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zeg tegen haar dat ze gewoon naar die jongen toe moet gaan. En als ze dan vraagt waarom zeg je gewoon: "Zodra jij wat met die jongen hebt, hoef ik niet meer naar jouw smeekbedes over hem aan te horen ^*" Of iets in die trant, misschien iets aardiger ofzo ^*


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Bluh schreef:
    Zeg gewoon dat je er niet meer over wilt praten.


    Tanya is de beste.

    Begin spontaan over een ander onderwerp. en als je even later weer terugvalt op het jongen onderwerp 2 zinnen der over praten en dan weer spontaan over iets anders beginnen :D

    bijv.

    Bla Bla Bla....
    OOh weetje der was in het nieuws ...

    Of heb je het gehoord ...

    Of zo iets kan je proberen ! en geloof me het werkt :D