• Ik ben wel benieuwd hoe gek jullie leraren zijn;
    wat ze allemaal doen enzow waarom jij in een deuk ligt?

    xxx
    (K)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:18 ]


    <3

    Ik heb alleen maar irritante leerkrachten. -.-'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ehm ehm.
    noun ik heb er 2 die mijn haten. Eentje die iedereen in de kast willen stoppen.
    Een homo.
    Eentje die kei gezellig is.
    Eentje van wie we alles mogen.
    En eentje die niks merkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet gek, gestoord. Eentje liet me 150 keer het woord ´commissaris´ schrijven.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:20 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik had er in de eerste een die op Dwaaloog Dolleman uit Harry Potter leek O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mijn leraar biologie.die is grappig :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn lerares Duits schopte een klasgenoot van me onder zijn kont. o-o


    Your call, Detective Shinypants.

    Uhm, een vrouw die tijdens p.o. enge vioolmuziek opzet en iedereen de grond in boort.(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Silvertress schreef:
    Niet gek, gestoord. Eentje liet me 150 keer het woord ´commissaris´ schrijven.


    Haha, nou dan weet je zeker dat je het de rest van je leven goed blijft spellen. xd

    Ik heb een geniale leraar. Mijn oude muziek-leraar. Als je in zijn les of in zijn bijzijn over de vlooienmars helemaal boos wordt en soms zelf met tafels en stoelen begint te smijten. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb geen grappige leraren. Vandaag noemde een lerares mij suf, omdat ik perongelijk haar Reader had mee genomen, maar ze zei niet dat ik m terug moest geven de vorige les. Dus ik flipte m een beetje.
    Zeggen ze wel dat wij geen respect voor leraren hebben, maar hun ook niet voor ons.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 20:27 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb een paar die superaardig zijn maar de andere...mijn leraren zijn aparte gevallen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 16:50 ]

    Economieleraar: 'Soms heb ik het idee alsof ik met een stelletje idioten op school zit, serieus, sommige mensen zijn hier echt achterlijk of kinderachtig.'

    Maatschappijleraar: 'Laten we een staatsgreep voorbereiden!'
    Hij heeft onder andere een keer aangeschoten les gegeven, zet elke les film op, heeft zijn tv uit het raam in de gracht gegooid, heeft 2 keer in de gevangenis gezeten, is naar een klooster geweest en is geen maatschappijleraar maar een filosofieleraar. -ja dit is allemaal waar, echt XD-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had vorig jaar een vervanger. En die was gek (cat)
    Die komt op een dag de klas binnen;'Jij bent Goedele,en jij houdt van kwaliteit' (krul)
    En hij zei altijd 'slobberdebonkie'. Hij had ook een hollands accent dus wij keer op keer strijk.. Mooie tijden (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ik had vorig jaar een vervanger. En die was gek (cat)
    Die komt op een dag de klas binnen;'Jij bent Goedele,en jij houdt van kwaliteit' (krul)
    En hij zei altijd 'slobberdebonkie'. Hij had ook een hollands accent dus wij keer op keer strijk.. Mooie tijden (krul)

    Ja, precies.
    We hadden we hem voor Nederlands en we moesten van hem zinsleer enzo krijgen, maar hij wou altijd acteer spelletjes doen.


    effort never betrays you

    Crime schreef:
    Ik heb alleen maar irritante leerkrachten. -.-'


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hmm, even denken.
    - Ik heb een leraar die ons toestemming geeft om alle brugger neer te knallen.
    - Ik heb een leraar die een voedselbank aan eten heeft... (en dan te bedenken dat ik vooraan aan zijn bureau zit, ik besterf het daar).

    Dat zijn de meest rare. xd


    And now we're counting down to Phase Zero.