• Mijn kast uitmesten, hij is zo vol dat hij bijna niet meer dichtpast en dan zit nog niet eens alles erin. Het meeste draag ik ook niet meer maar ik ben slecht in dingen wegdoen haha. Er moet nu echt eens iets weg.


    Your make-up is terrible

    Ik ook, mijn kast heeft geen deur dus kan ik niet kijken of hij nog dicht past ^^, maar ik heb een heleboel kleren die ik niet meer draag...

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 10:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ben juist gister wezen shoppen om mn kast nog meer op te vullen :D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 10:53 ]

    Ik ook. Het kan nu gewoon echt niet meer. Mijn hele kamer+kast is echt net een slagveld. Moet nodig weer eens gaan opruimen, maar geen zin. *Zucht*.


    I am an idiot, I move.

    Omen schreef:
    Ik ook. Het kan nu gewoon echt niet meer. Mijn hele kamer+kast is echt net een slagveld. Moet nodig weer eens gaan opruimen, maar geen zin. *Zucht*.


    Zelfde hier. Maar ik heb geen zin...


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Ik ook, mijn kast heeft geen deur dus kan ik niet kijken of hij nog dicht past ^^, maar ik heb een heleboel kleren die ik niet meer draag...


    They fell in love, didn't they?

    bij mij was het ook zo tot een maand of wat geleden ik heb mijn halve kledingkast weg moeten doenxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Same!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Same!


    Everything is worse without music.

    ik ook, ik vind het vreselijk om dingen weg te doen. en dan gaat het meestal door naar mijn zusje, en als ze het dan draagt, kan ik daar heel erg slecht tegen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Daar had ik last van, maar ik heb een halfjaar geleden alles weggegooid wat ik niet meer paste, niet meer droeg of niet meer mooi vond. Maar ik bouw het langzaam al weer op... hmpf.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sphere schreef:
    ik ook, ik vind het vreselijk om dingen weg te doen. en dan gaat het meestal door naar mijn zusje, en als ze het dan draagt, kan ik daar heel erg slecht tegen


    Mijn zusje kan mijn kleren niet aan, ik heb maat S en zei L of XL


    Your make-up is terrible

    Mijn kast is ongeveer eh, leeg. En wat er dan nog in ligt is kapot omdat er gaten in zitten, of gewoon te klein. Gelukkig ga ik morgen shoppen in Amsterdam, want ik heb serieus amper kleding om aan te trekken :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Same here


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sorry, ik kan niets overnemen, ik ben te uitgedijd, haha XD


    Life is hard and then we die

    Koop gewoon een grotere kast :Y) Ik ga zaterdag winkelen want ik heb te weinig kleding D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.