• Echt hè, stelletje kleine onderdeuren. Waar ik mijn kluisje heb is het heel druk en wacht ik liever vijf minuutjes zodat ik rustig naar mijn kluisje kan gaan. Dus ik wacht even buiten de ruimte, komen d'r van die brugklassers langs. Hoor ik opeens, ‘Kijk die dikke daar.’ Kijkt die andere aap ook naar achter, hadden ze het dus over mij. En ik werd echt kwaad jonge, wat menen die zich. Dus ik zo; ‘Groei eerst eens wat en dan mag je praten jongen.’ Zegt die gewoon ‘Oké’. Echt, stelletje kleine $#^!@*+!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Brugers zijn innddd stom
    Ze denken dat ze ÁLLES zijn :')
    maar ze zijn niets :')


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.

    K irriteer me dood aan ze! maar ze hebben nie vaak n grote bek tegen mij. K had er laatst 1 aan zn rugtas opgepakt n weg gezet, letterlijk xD
    Verder ken k n paar wuppen :Y) N die pest k wel is, door ze aan hun tas terug te trekken of haar door de war gooien of flauwe opmerkingen weetje wel xD Ging er 1 laatst weg renne, alleen mijn reactie was sneller xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    sla ze _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook een bloedhekel aan brugklassers xD Omdat mijn kluisje net bij die van de brugklassers valt, en ze staan er dus altijd voor en ik maar die kleintjes weg duwen, en dan gaan ze je bang zitten aanstaren en rennen en gillen op de gangen xD Rare wezens! Maar toch zijn we het allemaal gweest :O Al weet ik zeker dat ik niet gilde en rende op de gangen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    We hebben kleine, lieve schattige eerste jaars die er acht jaar uitzien.
    En dan heb je nog een hoop arrogante kindertjes.
    Maar de eerste jaar van vorig jaar waren nog véél erger.


    effort never betrays you

    SasXStar schreef:
    K irriteer me dood aan ze! maar ze hebben nie vaak n grote bek tegen mij. K had er laatst 1 aan zn rugtas opgepakt n weg gezet, letterlijk xD
    Verder ken k n paar wuppen :Y) N die pest k wel is, door ze aan hun tas terug te trekken of haar door de war gooien of flauwe opmerkingen weetje wel xD Ging er 1 laatst weg renne, alleen mijn reactie was sneller xD

    Pesten zonder rede is een beetje laf vind ik hoor. Waarom denk je dat ik dit topic maak?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    omg, hier zijn ze super mini klein ineens geworden xD en lopen je altijd omver :S

    Je hebt van die hele schattige lieve kleine bruggertjes maar dan heb je ook nog de hoeren. Die moeten echt een keer een kogel door hun kop geramd krijgen. Pff.

    Bij ons denken ze wel dat ze stoer zijn door heel stoer te gaan praten (groftaal enz.) als er bovenbouwers langkomen en elkaar in de gang duwen enzo, maar echt nasty opmerkingen maken durven ze niet want die bruggers bij ons zijn vet klein en die bovenbouwers zijn dubbel zo groot en zo arrogant als wat. (krul)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Brugklassers zijn gewoon grappig xD Als de bel is gegaan is het een soort wedstrijdje van 'wie is het eerste bij het klaslokaal' xD Maar voor de rest zijn ze wel irritant..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    bruggers zijn egt vreemd, wij(vriendinnen en ik) stonden laatst in een gang naar muziek te luisteren omdat we tussenuur hadden. Werden we aangevallen door een bruggers met een blaaspijp(zo'n ding waarmee je pijltjes schiet). wi8e neemt dat nou mee naar school?xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Bij ons blijven ze klein.. Ik heb soms het gevoel dat leerlingen uit de basisschool zich vergist hebben van gebouw.
    Ik groei niet meer en ben niet veel verandert sinds het eerste middelbaar, dus ze worden degelijk kleiner of ze krijgen hun groeispurt later en later.
    Maar het lijkt dat hoe kleiner ze zijn, hoe arroganter.. En ze pakken veel plaats in. Gewoon met hun gigantische rugzakken en ze moeten altijd in de wegstaan xD


    VIP - Very Important Penguin

    ze worden echt steeds kleiner!
    valt dat jullie ook op?
    de tassen worden zo groot dat ze je bijna van de trap afbeuken
    of als hun tas op hun enkels hangt,bleh
    maar ik heb niet zoveel last van die bruggers,ze lopen altijd met een grote boog om me heen omdat ik toevallig buiten bij de rokers bij de poort sta,
    bangesmurfen (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 18:10 ]


    you could be my hero

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 18:09 ]


    you could be my hero