• Echt hè, stelletje kleine onderdeuren. Waar ik mijn kluisje heb is het heel druk en wacht ik liever vijf minuutjes zodat ik rustig naar mijn kluisje kan gaan. Dus ik wacht even buiten de ruimte, komen d'r van die brugklassers langs. Hoor ik opeens, ‘Kijk die dikke daar.’ Kijkt die andere aap ook naar achter, hadden ze het dus over mij. En ik werd echt kwaad jonge, wat menen die zich. Dus ik zo; ‘Groei eerst eens wat en dan mag je praten jongen.’ Zegt die gewoon ‘Oké’. Echt, stelletje kleine $#^!@*+!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, jij groeit. Bruggers worden niet kleiner.
    Vooral jongens die in de eerste zitten moeten hun groeispurt nog krijgen. Als ze het jaar erna er weer zijn, zijn ze ineens een stuk groter.


    Yaw, maar die brug klassers zijn nog "kleiner"dan mijn broertje van 9 o-o
    terwijl hij niet zo groot is voor een groep 6-er. :x


    They fell in love, didn't they?

    Ach, gewoon negeren. Die bruggertjes doen die dingen omdat ze doodsbenauwd zijn dat de bovenbouwers ze gaan pesten als ze niet 'stoer' zijn -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    snuggle schreef:
    (...)

    Yaw, maar die brug klassers zijn nog "kleiner"dan mijn broertje van 9 o-o
    terwijl hij niet zo groot is voor een groep 6-er. :x


    In die tijd groeien ze ook niet zoveel, tot ze hun groeispurt krijgen. En dat is meestal rond hun 13de haha. Vandaar.
    Want ik zei vroeger ook altijd dat ze bruggers steeds kleiner werden maar ik was ook klein toen ik brugger werd -en dat ben ik nu nogsteeds-
    Mijn moeder vertelde ook dat de bruggers in haar tijd kleiner leken te worden, nou, dan zouden ze nu zo groot als mieren moeten zijn haha.


    Your make-up is terrible

    stiekem ben ik ook een brugger.
    Maar ik ben niet zo brutaal. ik mag namelijk bijna iedereen die in het tweede en derde zit en met de rest hebben we geen pauze


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    In die tijd groeien ze ook niet zoveel, tot ze hun groeispurt krijgen. En dat is meestal rond hun 13de haha. Vandaar.
    Want ik zei vroeger ook altijd dat ze bruggers steeds kleiner werden maar ik was ook klein toen ik brugger werd -en dat ben ik nu nogsteeds-
    Mijn moeder vertelde ook dat de bruggers in haar tijd kleiner leken te worden, nou, dan zouden ze nu zo groot als mieren moeten zijn haha.

    hahaha ja, want toen ik in groep 6 zat of zo leken die groep 8-ers gi-gan-isch. :Z


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)
    hahaha ja, want toen ik in groep 6 zat of zo leken die groep 8-ers gi-gan-isch. :Z


    Ja x'D Dat is grappig, want dan lijken ze vet oud, maar als je dan 14 of 15 bent dan ineens zijn het nog kindjes en besef je dat ze helemaal niet oud zijn.


    Your make-up is terrible

    mine schreef:
    stiekem ben ik ook een brugger.
    Maar ik ben niet zo brutaal. ik mag namelijk bijna iedereen die in het tweede en derde zit en met de rest hebben we geen pauze

    uhuu, ik ben stiekum een 2de klasser :]
    er blijven zoieso altijd brutale brugklasser's vorig jaar ook bij ons. :l


    They fell in love, didn't they?

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja x'D Dat is grappig, want dan lijken ze vet oud, maar als je dan 14 of 15 bent dan ineens zijn het nog kindjes en besef je dat ze helemaal niet oud zijn.


    uhuuu, daar heb je gelijk in. zoals ik al zij er blijven altijd brutale kinderen bij. ook al zit je in de 2,3,4 etc. :]


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)

    uhuuu, daar heb je gelijk in. zoals ik al zij er blijven altijd brutale kinderen bij. ook al zit je in de 2,3,4 etc. :]


    Ja inderdaad.


    Your make-up is terrible

    In de 2e voelde ik me enorm stoer dat ik niet meer in de eerste zat! Hahaha. Shame on me.


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    In de 2e voelde ik me enorm stoer dat ik niet meer in de eerste zat! Hahaha. Shame on me.


    alleen blij dat ik niet meer "veel te veel" Lesuren had. nu heb ik juist minder :]


    They fell in love, didn't they?

    Ik zou in zo'n geval, die brugger gewoon een klap gegeven hebben. Zo'n eentje waar hij/zij niet goed geweest zou zijn. Dan denken ze wel twee keer na voor ze zo iets zeggen. Het klinkt misschien gemeen, maar zo iets pik ik gewoon niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    snuggle schreef:
    (...)

    alleen blij dat ik niet meer "veel te veel" Lesuren had. nu heb ik juist minder :]

    Oh, in de 1e had ik juist best weinig lesuren. Nu ik in de 5e zit heb ik echt onnodige veel tussenuren en zit ik tot 4 uur elke dag op school.


    I recycle my thoughts.

    Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb (krul)
    Al waren de bruggertjes vaak bang voor ons en kon je lekker tegen ze aan beuken (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha, bij ons worden ze aangepakt als ze bijdehand lopen te doen, dus de meeste houden zich wel in. Op die uitzonderingen die nog steeds de gang doorrennen dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.