• You'll never walk alone| Fernando Torres
    If you ever need a friend
    Someone to care and understand
    I'll be right here
    All you have to do is call my name
    No matter how close or far away
    Ask me once and I'll come running
    And when I can't be with you dream me near
    Keep me in your heart and I'll appear
    All you gotta do is turn around
    Close your eyes, look inside.
    I'm right here...


    Needed;
    1. Vriendin/Verloofde/vrouw;
    Iker Casillas
    Carles Puyol
    David Villa
    xVILLAx
    Andrès Iniesta
    Xavi Hernàndez
    Fernando Llorente
    Pepe Reina

    2. Toekomstige vriendin
    Gerard Piqué
    BARCA jaja (:
    Cesc Fàbregas
    Bro
    Xabi Alonso
    Significance
    Victor Valdes
    Sergio Busquets
    Sergio Ramos
    Jesús Navas
    OHMYGEORGE

    Info;
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto én beschrijving
    Karakter:
    Kinderen: Alleen voor 1.
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2010 - 16:02 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Aangepast (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zie dat nando in de hoofdrol speelt,dus als ik solliciteer voor die rol voor nando,is het neit zeker of ik die blijf (A)?

    is gwn een vraagje ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zie dat nando in de hoofdrol speelt,dus als ik solliciteer voor die rol voor nando,is het neit zeker of ik die blijf (A)?

    is gwn een vraagje ;p

    Edit ; ik heb weer niet goed gelezen met mijn poepoogjes(baby)
    neem me niet kwalijk (aa')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Vriendin(maar ze krijgt al snel een aanzoek) van David Villa
    Naam: Shanice Dewy 'Niwy' Ripoll
    Leeftijd: 25 maar wordt over 2 maanden al 26
    Uiterlijk: Shanice(Vaak gewoon Niwy genoemd) Heeft een getinte huid wat komt omdat er colombiaans,-Indonesisch bloed door haar aderen stroomt,Lang bruin haar,Grote groene ogen,lange benen en een slank lijf.Ze is rond de 1.75 en weegt zo tussen de 55 tot 60 kilo.
    Shanice 1
    Shanice 2
    Shanice 3
    Shanice 4
    (mijn voorkeur gaat uit naar de 4de,maar jij mag beslissen)

    Karakter: Shanice is een lief meisje,dat opgewekt is,vrolijk en eerlijk.Ze zal altijd zeggen wat ze vindt maar wel op een aardige manier,ze houdt niet van verdrietige gezichten en vindt liefde en sfeer heel erg belangrijk.Natuurlijk is Shanice niet alleen een lieverd,ze kan ook erg bazig zijn als het gaat discussies,meningen en dat soort dingen.Ze wilt namelijk altijd het gelijk halen,ookal weet ze dat ze vaak gewoon fout zit.Ze kan niet erg goed liegen en komt daardoor ook wel eens in de problemen,want Shanice is vaak bang dat er mensen boos op haar zullen worden als ze vertelt wat ze wilt gaan doen of wat ze heeft gedaan,want ze doet namelijk snel iets wat ze daarna bij denk 'had ik dat maar niet gedaan',Ze is ook een beetje een flapuit en soms rollen de dingen er uit voordat ze er erg in heeft.Shanice kan ook rebels zijn en houdt van grapjes en grolletjes en gaat soms ook te ver maar dat zet ze vaak snel goed,want ze wilt liever geen ruzie en houdt iedereen graag te vriend.Je kan bij Shanice altijd terecht komen als je problemen hebt of gewoon even wilt kletsen want ze houdt altijd haar mond en heeft altijd een luisterend oor.
    Kinderen: Alleen voor 1. Shanice houdt ongelovelijk veel van kinderen,maar ze is er zelf nog niet echt aan toe.David en zij hebben afgesproken volgend jaar te kijken hoe ze er dan over denken.
    Extra's:. Shanice wilt het liefst dat je der gewoon Niwy noemt(een kruising tussen Shanice en haar 2de naam Dewy) omdat vele haar naam wat moeilijk vinden en omdat ze Niwy leuker vindt(wordt uitgesproken als 'Niewie'.Shanice houdt erg van haar familie en ondanks hun best ver weg wonen gaat ze 1 keer per maand naar ze toe om daar een paar dagen te overnachten.Toen Shanice een keer voor een project van school moest wisselen van leven met een spaans meisje,kwam ze tijdens een bezoek aan een museum een horde mensen tegen die schreeuwde en een naam riep en volgde ze de menigte en toen stond hij daar,Daar in het midden met een zonnebril op,een strak zwart t-shirt aan waardoor je goed zijn spieren kon zien en een simpele maar trendy spijkerbroek.Iedereen tevreden te houden door met ze op de foto te gaan en een handtekening te zetten.Ondanks ze niet wist wie dat was ging ze wringend door de mensen door naar hem toe en ze zei "Lastig hé die fans!" In haar perfecte spaans,dat ze had moeten leren.De jongen keek haar een lange tijd aan en toen sloeg de vonk over.EEn tijdje later kwamen ze elkaar perongelijk weer tegen maar nu op het vliegveld.Shanice ging terug naar huis en de jongen ging zijn weg op.De jongen sprak haar aan en hij gaf haar zijn nummer,en van het een komt het ander.Nu woont David samen met Shanice in spanje.

    sorry dat het te lang is geworden(baby)
    xx
    .


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Vriendin Sergio Ramos
    Naam: Lily Mary Johnson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: http://15.media.tumblr.com/tumblr_ks48esikRN1qz8a9zo1_500.jpg
    Lily heeft blond halflang haar met een slag erin. Een paar sproetjes op haar neus. En is 1.70 m lang. Ze heeft bruine ogen en ze draagt over het algemeen alleen mascara. Ze draagt meestal een skinnie jeans met een leuk t-shirt en een vestje erop met daaronder een paar sneakers. En een paar leuke armbanden.
    Karakter: Ze is een lief meisje, maar laat niet over zich heen lopen. Ze weet goed wat ze wilt en daar zijn haar ouders niet altijd blij mee, want dat levert vaak roblemen op. Ze is ook heel erg koppig. Ze is een vrolijk meisje, vaak is ze druk. Maar ze houdt ook heel erg van lezen en dat is een van de enige momenten dat ze ook stil is. Ze haalt ook veel kattekwaad uit, als ze melig is ;).
    Extra's: Speelt in het dames elftal van Real Madrid, is keepster en aanvoerder. Zo heeft ze Sergio ook leren kennen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vrouw Iker Casillas
    Naam: Erica Nouve-Casillas
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Erica heeft een klein gezicht, en blond haar met bruine lokken. Ze is niet te klein en niet te groot, zo'n 1.65 meter lang. Ze is slank, en heeft lange benen.
    Karakter: Erica is een vrolijk en positiefe jonge vrouw.
    Kinderen: Erica is net zwanger van haar eerste kind, - van Iker - alleen weet Iker dat nog niet, en durft ze dat hem niet te vertellen omdat hij het dan te druk krijgt met zijn carrière. Ze hoopt om steun van andere mensen, en hoopt dat ze het Iker nog op tijd kan vertellen.
    Extra's: Erica deed vroeger aan voetbal, vandaar dat ze soms nog wel dingen weet. Ze is ook graag op het voetbalveld als Iker aan het trainen is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mag ik er nog een invullen, ik verveeeeeel me!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan ik Victor Valdes nog krijgen;$?


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd