• Ik ga volgend jaar naar het middelbaar. Maar ik vraag me af, welk middelbaar in Antwerpen is het beste?

    Het Sint-Lievens college, het Xaverius college (je weet het wel, die Jezuïten school), en het Sint-Godenlieve..


    J'ai une fleur rebelle

    Sint-Godenlieve
    Ik zit er zelf, wel in de campus in Deurne, en ik vind het persoonlijk een chille school. Je moet er wel een uniform dragen (zwart, wit en donkerblauw) maar je mag zelf kiezen hoe je je kleed. En je doet er wel 36 uren in plaats van 32 uren op andere scholen maar je went er echt snel aan! x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mmm

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 14:17 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou om te beginnen de websites van de scholen bezoeken en naar de lessentabellen kijken. Zo kan je al beslissen welke school je het meeste aanstaat.

    Ik weet niet of Xaverius ook zo is, maar het Onze-Lieve-Vrouwecollege (de andere Jezuïeten school in Antwerpen) zit vol met Frans kakvolk. (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 14:27 ]


    Only losers can act the way you do

    Ability schreef:
    Mag ik vragen waarom je dan op die school zit? (nerd)


    Omdat mijn oudere broer er ook zat,
    en ik bleef er omdat het in mijn situatie absoluut niet simpel is om naar een andere school te gaan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heroix schreef:
    Dat moeten je ouders voor je kiezen, toch?


    Niet persé, ik heb het samen beslist met mijn ouders.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Marshmellow schreef:
    Ik zit in de buurt van het Sint-Lievenscollege, 'k ken de school zelf niet, maar 'k kan je wel zeggen dat je daar een uniform moet dragen. Het gebouw zelf in de Kasteelpleinstraat zeker, ziet er niet zo mooi uit, maar misschien van binnen wel :'D.


    Op sint-lievens moet je geen uniform dragen hoor. Sint-Lut wel.
    En nee, mijn school ziet er langs de binnenkant even lelijk uit. (':
    De buitenkant ziet er echt uit als een gevangenis, letterlijk tralies voor de ramen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    hmm. Ik stel voor dat je is naar een paar opendeurdagen gaat en dan de beste school voor jóu kiest (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'