• Er zit een meisje in mijn klas en die zegt altijd wat ze denkt. Als ze vind dat iemand er niet leuk uitziet, loopt ze naar diegene toe, en zegt dat tegen hem/haar. Ik en een aantal andere mensen hebben al 1000 keer tegen haar gezegd dat ze haar mening voor haar moet houden, want ze kwetst er echt mensen mee! Het kutte is alleen; ze luisterd niet. Ze gaat gewoon door met waar ze zin in heeft. Mijn beste vriendin was ook ooit heel goed bevriend met dat meisje, maar nu haat ze haar. En dat was omdat mijn bff haar iets in vertrouwen had verteld, en vervolgens ging dat door de hele school. Ik kan haar dus ook niet meer vertrouwen. Als ik soms dingen kwijt wil, kan ik vaak niet zeggen, omdat ik vaak naast haar zit, en mijn bff zit een klas lager. Dus ik baal als een stekker dat zij gewoon haar klep niet kan houden. Ze verhuisd volgende maand, en ik wil geen afscheid van haar nemen in zo een situatie.
    Wat moet ik doen?


    You don't have to change.

    gewoon aardig blijven en denken: die zien we nooit meer terug (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Haha, ik snap het niet helemaal meer?
    Is ze nu eigenlijk je vriendin of niet?(krul)


    effort never betrays you

    Als ze geen vriendin is zou ik het gewoon laten. Ze verhuist toch :')


    -

    Ik zou gewoon eens zo'n kut opmerking terug maken tegen haar, dan weet ze zelf ook meteen hoe het voelt en doet ze er heel misschien iets aan. (:

    Haha, weetje, het is nooit goed bij mensen XD De ene keer willen ze dat je 'altijd eerlijk bent,' en ben je dat, dan ben je 'gemeen en brutaal.' Geweldig toch =']


    Life is hard and then we die

    Uiten ze hun mening is het niet goed en doen ze het niet is het weer niet goed. :'D
    Nja, als je het zo vervelend vindt, maak een dansje, ze gaat verhuizen en je hebt er geen last meer van.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, weetje, het is nooit goed bij mensen XD De ene keer willen ze dat je 'altijd eerlijk bent,' en ben je dat, dan ben je 'gemeen en brutaal.' Geweldig toch =']


    You move me ......... Kurt

    Als het écht geen vriendin van je is, wat moet je dan van haar?:S


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nadineex schreef:
    gewoon aardig blijven en denken: die zien we nooit meer terug (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Phoe, ik wou dat al die mensen die ik wegkijk ook daadwerkelijk verhuizen.
    Inderdaad, gewoon doen of je neus bloed en aardig zijn, en in je achterhoofd weten dat je daar toch zo vanaf bent ;)


    ars moriendi

    Je kunt beter gewoon aardig blijven, en als ze weg gaat afscheid nemen. Erna is ze weg & als je dan onaardig tegen haar hebt gedaan hebben jullie ruzie zonder dat jullie elkaar ooit nog zien, en dat is nutteloos.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Lipsy schreef:
    Haha, ik snap het niet helemaal meer?
    Is ze nu eigenlijk je vriendin of niet?(krul)

    Ja ze is een vriendin, maar zegmaar, anders.
    eigenlijk alleen als ze alleen is. als ik bijvoorbeeld met haar naar huis fiets is ze heel lief enso, maar als ze met andere is gaat ze stoer doen...


    You don't have to change.

    Gewoon lekker laten en negeren. Laat haar maar lekker dom bezig zijn. Krijgt ze later lekker spijt en gaat ze zich klote voelen. (:
    Over een maand ben je van haar af, nog even volhouden.


    wth.

    Nadineex schreef:
    gewoon aardig blijven en denken: die zien we nooit meer terug (krul)

    eerst aardig doen. en normaal en denken jeeeee ze gaat verhuizen 8D. en als ze weg is PARTY!!!(yeah).


    eeb neisje in gr 6 pesten iedereen. en zij ook gewoon alles waat ze dacht. optenduur had ze geen vriendinnen of vrienden meer. en ging ze naar een andere school. we deden heel zielig en aardig tegen haar maar toen ze weg was.......gingen we juichen (hoera)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor