• Ja gisteren want mijn jongste nicht had een sportzak vol spelletjes mee en ik was verplicht om met mijn oudere nicht en neef mee te spelen(en wij wouden dat niet)
    het eerste spel was een soort praat spel en plots trok iemand het kaartje wat is je grootste wens;Omdat ik er niet meteen op 1 kon komen flapte ik er uit;dat dit spel zo snel mogelijk gedaan is(gelukkig kon ze er mee lachen) en mijn nicht en neef namen het voorbeeld van mij en zeiden dat ook en toen was ze wel gekwetst
    Dan hadden we monoploy,en plots kwam mijn oudere nicht op mijn vakje en ze moest betalen en zei dus:zeg het is crisris!!Dit kost kei veel waarop mijn neef zei gewoon gillen en zeggen ik betaal dat dit en dan dat spel om gooien en ik moest dus kei hard lachen en zei nog wat maar mijn jonge nicht was dus wel wel verdrietig door dit grapje
    Dan speelde we levensweg en ergens in het begin moet je trouwen maar maar wij hadden dus prongeluk een roos mannetje er bij gegeven eerst zagen we het niet maar lots zagen we het en we moesten dus kei hard lachen we hebben haar snel een blauw ventje gegeven maar ze vond het niet grappig en zeker niet toen ze als huis een stacaravan had getrokken en die in de loop van het spel werd verwoest door een orkaan er er 125.000 voor moest betalen terwijl haar huis maar 60.000 kost wij dus kei hard lachen en mijn jongere nichtje is dus boos gestopt met het spel

    sorry hoor maar wij vonden het grappig,wij wouden eerst niet spelen en dan hebben we het toch gedaan,dan moet ze toch wel begrijpen dat we het niet super leuk vinden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oke best lullig:P Maar als je niet wilt gewoon zeggen dat had ze waarschijnlijk beter gevonden in plaats van zo iets :S


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Oke best lullig:P Maar als je niet wilt gewoon zeggen dat had ze waarschijnlijk beter gevonden in plaats van zo iets :S
    Maar dat had ik ook gezecht maar zei dus zeggen van:Maar het is zo leuk en dit en dat en en als ik weiger gaat ze weer zeuren en komt mijn mama zeggen dat ik moet en blablabla:P


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Is het erg als ik de ballen van het verhaal niet snap?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Is het erg als ik de ballen van het verhaal niet snap?
    Nee hoor ik heb gewoon een rare familie dus ook rare familie verhalen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Nee hoor ik heb gewoon een rare familie dus ook rare familie verhalen


    Haha, oké. Maar ik snap wel dat het heel erg komisch was.

    Best lullig eigenlijk, maar er moet toch iets zijn om te lachen.. ;p


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Haha, oké. Maar ik snap wel dat het heel erg komisch was.

    Best lullig eigenlijk, maar er moet toch iets zijn om te lachen.. ;p
    Ja het is wel
    Maar ja als je kei lang bij je grootouders zit en met niets kan lachen dan moet je gewoon met die dingen lachen omdat je aders gewoon niet meer lacht (snap je??)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Best erg, maar ook wel grappig 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het best wel lullig van jullie tegenover haar.

    Jullie zijn ook klein geweest, hoor.

    Ze moet ook nog tegen haar verlies leren kunnen, maar daarom moet je ook niet zo doen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn jongste nichtje heeft dat ook, ze kan niet tegen haar verlies ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Prodigy schreef:
    Ik vind het best wel lullig van jullie tegenover haar.

    Jullie zijn ook klein geweest, hoor.
    Ja dat is wel waar maar we bedoelde het niet zo maar we waren heel erg verveelt,Maar we deden ook vriendelijk tegen haar we gaven haar hints bij monopoly en gaven haar kaarten zodat ze een straat kon maken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Onderbroek schreef:
    Is het erg als ik de ballen van het verhaal niet snap?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Prodigy schreef:
    Ik vind het best wel lullig van jullie tegenover haar.

    Jullie zijn ook klein geweest, hoor.