• Vinden jullie Beeldende Vorming een bijvak of een goed vak?
    Ik vind het leuk, maar ik ben er gewoon ontzettend slecht in...XD

    Goh, mij maakt het niet uit. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het is een bijvak (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, dan is gym ook nutteloos.


    ars moriendi

    Het valt mee, want je moet er niet bij opletten en je krijgt er geen examen voor.
    Maar ik heb echt een gebrek aan tekentalent, dus leuk is het ook weer niet.(krul)


    effort never betrays you

    Jaaah, ik vind het ook een bijvak, maar bij mij op school is het een gewoon examen vak. (nou ja, je kan er voor kiezen om examen in te doen)

    Ik haat het en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Ik vind het niet echt nutteloos, als iemand later iets met tekenen wil doen, kan het namelijk belangrijk zijn.

    Outside schreef:
    Nee, dan is gym ook nutteloos.


    Maarja, gym is wel handig, nu ze vinden dat iedereen te dik is en te weinig aan lichaamsbeweging doet...

    Ik vind het een goed vak, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik, vind ik, creatief ben :'D Toch denk ik dat het meer een bijvak is (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    IK moet er morgen een SO van inhalen en ik heb echt geen zin om uberhaupt te gaan kijken naar een tekst over kleur contrasten...
    Voor Beeldende vorming heb ik altijd het meeste huiswerk! JULLIE?

    C0RPSE schreef:
    Ik vind het een goed vak, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik, vind ik, creatief ben :'D Toch denk ik dat het meer een bijvak is (:

    Vind je? Goh, als ik jou tekeningen van de wedstrijden bekijk dan kan ik bevestigen dat je heel erg creatief bent. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    TeddyBerin schreef:
    (...)

    Maarja, gym is wel handig, nu ze vinden dat iedereen te dik is en te weinig aan lichaamsbeweging doet...

    Nee, vind ik niet, want als jij zelf al heel veel sport, is gym alsnog nutteloos. Het heeft geen reet met school te maken.


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Nee, vind ik niet, want als jij zelf al heel veel sport, is gym alsnog nutteloos. Het heeft geen reet met school te maken.


    Ja, dat is waar, maar zo kan je, als je een beetje je best doet, kan je lekker een hoog cijfer halen zonder dat je huiswerk hoeft te maken en hoeft te leren!

    Maarja, je moet er van houden..

    C0RPSE schreef:
    Ik vind het een goed vak, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik, vind ik, creatief ben :'D Toch denk ik dat het meer een bijvak is (:

    Bigfoot schreef:
    Ik haat het en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Ik vind het niet echt nutteloos, als iemand later iets met tekenen wil doen, kan het namelijk belangrijk zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Krijgen jullie huiswerk voor Beeldende Vorming? Ik krijg echt heeeel veel huiswerk voor dit vak!

    - Bericht aangepast i.v.m. overmatig gebruik hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2010 - 15:53 ]