• Dus, ik probeer een foto te krijgen in de samenvatting van mijn story, maar hij doet het niet?
    D;


    Ik ben gemeen xoxo

    probeer tinypic(nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heb ik al D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Heb je wel de goeie erin gezet :'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb hem al, lol. D;


    Ik ben gemeen xoxo

    slotje?


    Save me from myself.

    Hoe dan!? Mij lukt het niet! Can ya help me?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 12:25 ]

    gebruik imageshack.us en dan de directe link.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh laat maar, heb het al.. :S

    Endure schreef:
    gebruik imageshack.us en dan de directe link.


    Hee, mij lukt het ook nog steeds niet om een foto in mijn story neer te zetten. Ik heb al gedaan wat jij zei en dat werkt niet bij mij. Ik gebruik Google Chrome, heeft het daar iets mee te maken?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    hoe moet je een foto bij de beschrijving plaatsen ,,, het lukt me echt niet :(


    Life is a daily celebration, enjoy!

    PrettyStoryx schreef:
    hoe moet je een foto bij de beschrijving plaatsen ,,, het lukt me echt niet :(


    upload de foto op tinypic (een site, google maar) Je krijgt verschillende links, kopieer de link met de [ IMG] codes, en zet die ind ebeschrijving


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Asgard schreef:
    (...)

    Hee, mij lukt het ook nog steeds niet om een foto in mijn story neer te zetten. Ik heb al gedaan wat jij zei en dat werkt niet bij mij. Ik gebruik Google Chrome, heeft het daar iets mee te maken?


    Je moet ook niet de url uit de adressenbalk --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.