• Ik word hier echt chagrijnig man. Eerst loopt me pc vast
    Dan valt me ipod op de grond
    En nu doet me pc echt onwijs sloom:'S Ik kan heir echt niet tegen..

    Maar goed, iemand ook weleens zo iets?


    Ivar Oosterloo.

    Ik haat dat ook zo erg man. -'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Vast wel iemand ja (:


    -

    Geloof me, dat heb ik iedere week. Oplossing: ga schelden tegen je pc, dat lucht op. Blijf voor de rest maar lekker vrolijk :D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Weetje waar ik ook niet tegen kan? Als ik 3 maanden lang op me blackberry heb zitten wachten en ik heb hem net 2 weken, dat iemand dan tegen mijn hand aan loopt terwijl ik aan het sms-en ben waardoor mijn bb uit mijn handen valt en op de grond pleurt. Met als gevolg dat hij nu dood is en ik een bergravenis kan regelen.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik kan daar ook niet over, als alles misloopt of dat het te sloom gaat!


    Everything is worse without music.

    Yep, giga oude pc hier. Heb soms de neiging om het ding door de ruiten te gooien.. Maar ja, dan heb ik niks meer en moet ik nog ruiten dokken ook :X


    FML

    Ik háát dat zo erg he. .__.


    Hope goes lost but never dies.

    idd maar ook met mijn fiets ofzo.
    Wil ik hem uit de schuur halen,blijft hij haken bij de drempel krijkg ik hem er bijna niet uit als hij eruit is komt hij tegen zo'n tafel aan of tegen de container.. D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    OHMYRILEY schreef:
    idd maar ook met mijn fiets ofzo.
    Wil ik hem uit de schuur halen,blijft hij haken bij de drempel krijkg ik hem er bijna niet uit als hij eruit is komt hij tegen zo'n tafel aan of tegen de container.. D:


    Ja daar erger ik meook dood aan. Of dan staat mijn fiets klem tussen die van me ouders of me zus. En mijn zus zet hem altijd heel erg in de weg. Of als het dek weer terug dicht valt. Of als er werer een bezem dan omvalt. xD


    Ivar Oosterloo.

    ik word snel sjaggo... vooral als er een klasgenootje naast me K3 zit te zingen(cat)


    My heart is yours and so am I

    TomCity schreef:
    ik word snel sjaggo... vooral als er een klasgenootje naast me K3 zit te zingen(cat)


    Dat doe ik dus dagelijks.


    Never wait for perfection, just make it.

    TomCity schreef:
    ik word snel sjaggo... vooral als er een klasgenootje naast me K3 zit te zingen(cat)


    HAahahahahahahahahahahaha je vind me wel lief
    Stiekem vind je het heeeel leuk als ik K3 naast je zit te zingen;D


    Ivar Oosterloo.

    ja, mn internet valt continue weg
    vooral 's avonds :@ (6)

    Ik word hier chagrijnig van. Ik weet gvd nog steeds niet wat voor moederbord ik wil (zal wel een ATX worden -.-), dus laat staan de rest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tomdesexbom schreef:
    (...)

    HAahahahahahahahahahahaha je vind me wel lief
    Stiekem vind je het heeeel leuk als ik K3 naast je zit te zingen;D
    gehehexD of de kop van de kat is jarig.. tering wat was jij irri op de fiets 5 sep naar jou huis jeesz :Y)


    My heart is yours and so am I