• Iedereen zegt altijd dat er op internet alleen maar word gelogen en iedereen zich stoerder voor doet dan dat die werkelijk is!
    Ik vind het eigenlijk nergens op slaan!
    Oke als je mij in het echt tegen komt zou je ook niet geloven dat ík het ben!
    Want hier ben ik een stuk gezelliger en een stuk opener. Want gewoonlijk, 'Korte zwarte haren. "Gothic" Zwart gelakte nagels. Dik -Vind ik zelf- Stil. Spreekt enkel gebarentaal en heel af en toe een klein geluidje'
    Nee dat is echt wie ik ben in mijn nieuwe klas! Ik voel me daar eigenlijk nogal buiten gesloten. Ik hoorde tijdens de les nog een meisje dat bijna naast mij zat zeggen: 'Teken Sevda! Maar dan gothic he?!' toen had ik echt het gevoel van dat ik ontzichtbaar ben.
    En soms een brutale bui. Voorbeeldje: 'Ik stoot iemand perongeluk aan en zeg "Sorry" dat was dus een 2e jaars danser! En die vriendin begon ineens mij uit te lachen en uit te schelden. Dus ik trek dan weer mijn bek open "Had ik het tegen jou? Verneukte ballerina!"' zo kennen jullie mij -Denk ik- beter. Maarja.

    Back to the point. Ik denk dat mensen op internet juist zijn wie ze echt zijn! -Pedo's, enzo niet meegerekent-
    Wat denken jullie? En zijn jullie anders op internet? En zo ja, in wat zijn jullie anders?

    Xx

    ik ben in t echt even arrogant als hier :D

    Het ligt eraan, sommige mensen zijn inderdaad veel opener op internet, maar sommige doen zich voor alsof ze heel anders zijn. Ik ben denk ik gewoon hetzelfde, al praat ik in het echt 10 x meer 8D

    ik ben hier juist wie ik ben! en ik ben er trots op :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Meestal wel ja.


    Life is hard and then we die

    Ik ben in het echt heel anders dan hier.
    Hier durf ik gewoon op dingen te reageren, en met mensen te praten.
    In het echt durf ik wel eens wat te zeggen tegen anderen, maar het liefst praat ik echt alleen tegen m'n vrienden.
    Nieuwe vrienden maken in het echt vind ik ook veel moeilijker dan op internet. Om eerlijk te zijn, alle vriendinnen die ik nu heb, heb ik eerst op internet leren kennen(via via, zegmaar. Het is ingewikkeld...).

    Ik voel me gewoon altijd veel meer op mijn gemak als andere me niet kunnen zien, en ik anderen niet. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Ik ben in het echt heel anders dan hier.
    Hier durf ik gewoon op dingen te reageren, en met mensen te praten.
    In het echt durf ik wel eens wat te zeggen tegen anderen, maar het liefst praat ik echt alleen tegen m'n vrienden.
    Nieuwe vrienden maken in het echt vind ik ook veel moeilijker dan op internet. Om eerlijk te zijn, alle vriendinnen die ik nu heb, heb ik eerst op internet leren kennen(via via, zegmaar. Het is ingewikkeld...).

    Ik voel me gewoon altijd veel meer op mijn gemak als andere me niet kunnen zien, en ik anderen niet. :3

    Jij legt precies uit wat ik bedoel! Hehe..

    Hmm... Ik zal min of meer wel hetzelfde zijn. Al durf ik tegen mijn vriend(in)en wel arroganter te reageren, omdat ik weet dat ik dat bij hun mag en zij ook altijd direct zeggen wat in hun opkomt. Als ik dat hier zou doen, zou iedereen me een arrogant wijf vinden. Ik ben onder mijn vrienden gewoon nog meer open op bepaalde gebieden denk ik. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 18:07 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als mensen van mijn klas me op het internet bezig zouden zien, dan zouden ze niet geloven dat ik dat ben. Ik hoor bij het groepje 'verlegen, stille mensjes', of in ieder geval vaak. Maar dat komt omdat je gewoon niet boven hen uit komt. x]
    Mijn vrienden zouden zich niet verbazen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het komt heel vaak voor dat mensen zich op het internet anders gedragen en daar zijn heel veel redenen voor.


    No regrets, just love

    Sommigen wel, sommigen niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik ben hier gwn mezelf. en daar ben ik trots op.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ben het helemaal met je eens.


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Veel mensen wel, maar er is ook zeker weten een groot deel wat dat niet doet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maar stel jij je dan wel open voor mensen? Dan zou je denk ik een stuk minder problemen hebben.
    Ik ben zoals ik ben. Ook hier. Waarom zou ik al die moeite doen om mezelf te veranderen .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Warfarer schreef:
    Ik ben in het echt heel anders dan hier.
    Hier durf ik gewoon op dingen te reageren, en met mensen te praten.
    In het echt durf ik wel eens wat te zeggen tegen anderen, maar het liefst praat ik echt alleen tegen m'n vrienden.
    Nieuwe vrienden maken in het echt vind ik ook veel moeilijker dan op internet. Om eerlijk te zijn, alle vriendinnen die ik nu heb, heb ik eerst op internet leren kennen(via via, zegmaar. Het is ingewikkeld...).

    Ik voel me gewoon altijd veel meer op mijn gemak als andere me niet kunnen zien, en ik anderen niet. :3

    Weet je. Je zou meer tegen anderen moeten praten. Ik deed dat vroeger ook bijna niet, maar nu wel en ik heb er absoluut baat bij gehad. Zet je over je angsten heen. Je zult zien dat je dan meer door mensen geaccepteerd wordt etc (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.